News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tilmeldingstråden

Started by Dybdal, 02 May, 2012, 07:18:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dybdal

Regnede heller ikke med alle kunne nå at færdig gøre deres projekter. Men hvis der er rigtig mange der ikke når det kan det være vi udskyder dealinen en smule.
Alustriel: du er også smidt i altmuligt kategorien :D

King_Cuttuk

Quote from: AlexBware on 10 July, 2012, 21:02:24
Commisar Yarrick når heller ikke at blive færdig til i morgen - med 95% sikkerhed :( - Men hvis han skal blive så lækker som han fortjener, så kan man ikke rushe det...

/Alexander

Ganske korrekt. JEg håber du når det dog. Jeg havde selv tænkt at bruge Commisar Yarick. Blev dog til en anden.

JRN

Så er der blot lidt lir på basen tilbage...
8)

King_Cuttuk

Quote from: JakobNielsen on 10 July, 2012, 23:30:14
Så er der blot lidt lir på basen tilbage...
8)

"like" på entry fra Jakob!

jakobek

Jeg kan desværre heller ikke nå at blive færdig med nogen af mine figurer, hverken til single eller til alt muligt kategorien. :(
Men held og lykke til alle de andre deltagere.  :)

/Jakob.

Quaade

Jeg vil også gerne være med, jeg stiller op i øvet kategorien.
WarCor-Danmark. Er du interesseret i at prøve eller høre mere om Infinity the Game, send mig en PM og vi finder ud af noget!

Ninu

Jeg når desværre heller ikke at blive færdig.. min ferie og roskilde satte lige en stopper for det :'(
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Dybdal

Husk det er sidste dag idag!! Hvis i ikke er færdige med jeres figur endnu så mal den færdig og tag nogle billeder og send dem afsted! Det kan kun gå for langsomt!

Mal mal mal drenge og piger :D

King_Cuttuk

Quote from: Dybdal on 11 July, 2012, 09:09:19
Husk det er sidste dag idag!! Hvis i ikke er færdige med jeres figur endnu så mal den færdig og tag nogle billeder og send dem afsted! Det kan kun gå for langsomt!

SIR YES SIR!!!  8)

Lysgaard

Quote from: Dybdal on 11 July, 2012, 09:09:19

Sender kl 23:59 ::)

Hammerfrog

Jeg når heller ikke at blive færdig  :(
"... brændende Broodlord til dit face - Stefan Dahl!"
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56073.0
PF trader tråd
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58253.0

Lucozade

pga af bøvl med job osv så har jeg heller ikke nået det, men synes det er en fed ide så håber på at være med næste gang.
Ligestilling JA TAK!
Flere kvindelige blottere