Kulturnat i Espergærde 2012 (den 28. september kl. 16.00 til 23.00)

Started by Caliban1968, 09 August, 2012, 14:18:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caliban1968

Hej allesammen!

Fredag den 28. september 2012 fra kl. 16.00 til 23.00 afholdes kulturnat i Espergærde Bibliotek (og resten af Helsingør Kommune for den sags skyld).

Heroclixspil og Magic Deckbuilder (kortspillet) er blevet foreslået som aktiviteter af biblioteket og jeg har modtaget en åben invitation fra bibliotekslederen
med mulighed for at køre turneringer etc i Clix og Magic i de bedste lokaler i biblioteket! Alt hvad der mangler er:

a) Et turneringsoplæg til henholdsvis Heroclix og Magic (nemt at lave)
b) Mindst 4 frivillige fra Heroclixmiljøet til at køre de 4 borde (Kom ud af starthullerne og meld jer til. Det bliver rigtigt sjovt!)
c) Nogle præmier (som vi har masser af til formålet)
d) En masse muntre Heroclixspillere, som gerne vil komme og gøre dagen sjov for alle deltagere og de besøgende gæster ved bordene!

Der er masser af udstillingsplads til figurer, tegneserier, scenarier og vores helt egen Kinect "Superhelte"-kampspil for de mere aktive af spillerslagsen!

Dertil kommer en hel hjemmebiograf med plads til 20 mennesker - og mon ikke det er muligt at køre et Ironman-filmprogram (1 og 2)? Jeps... :-)

Ideen er om muligt at køre alle 3 typer clixspil: Lord of the Rings, Heroclix og Horrorclix! (Fantasy, Superhelte og Gys).

Så kom ud af starthullerne og meld jer som frivillige hjælpere (fordi det faktisk gør en forskel!!) eller meld jer til de planlagte demospil/turneringer.
Hvis Heroclix, Lord of the Rings etc. skal ud over rampen og ud til nye spillere, så må vi for alt i verden ikke misse denne gode mulighed for at
få nye spillere i Heroclix og andre clixspil!

Kom og gør en forskel for Heroclix og Clixspillene!

Sporh

Jeg kommer og jeg hjælper gerne til med hvad der er behov for. F.eks. at køre demospil n' junk.

Jeg går ud fra, du er tovholder, Jan, så du må sætte mig i sving :)

Caliban1968

Jeps, I am zeee zekret Master Mind (Muhahahaaaaa!!!) Hark, Host!

Jeg har kontakt til Biblioteket og er deres kontaktperson ifm. arrangementet.

Men jeg skal nok være tovholder på dette arrangement (som jeg nogenlunde allerede har helt styr på med undtagelse af endnu 3 frivillige til demoforløb og turneringsdommeri).
Glæder mig over, at du gider hjælpe!  ;D ;D ;D ;D ;D

Kloen

jeg kommer gerne - men er ikke til film, Kinect osv. Strictly Heroclix.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Caliban1968

Hej Søren!

Du og alle andre er så evigt velkomne til at komme og spille Heroclix, hvilket er grundkernen i hele arrangementet. Kom og spil med,
hvis I har tid og lyst folks. Hen til bordene, frem med clixfigurerne og få rullet de terninger! :-)

Kinect, udstilling etc. er ekstraguf, som man har mulighed for også at bruge tid på, hvis man har lyst.

Turneringsoplæg kommer snart til turneringen i Heroclix (forvent ca. 4 kampe i pr. spiller).

the_emil

Jeg vil meget gerne komme, men det er simpelthen alt for langt ude i fremtiden, til at jeg kan planlægge det endnu ;) .. Det kan jeg simpelthen ikke  :P .. Anyways, jeg satser på at komme, medmindre der kommer noget andet i vejen.

Kloen

Haha, du er så ung, Emil..
Det går lige op for mig at jeg har knægten, så hvis jeg ikke får ham afsat inden, ender det med en aflysning.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

Sporh

Emil, det er da lige netop nu du kan sige ja, fordi du ikke har noget andet aftalt!

Ellers så kan vi spille lidt musik henne i det ene hjørne, så du kan holde sodavandsdiskotek OG spille clix samme aften!

Kloen

det er jo en fredag, så drukclix? En tår for hver skade en af ens figurer tager...

Jesped

Umiddelbart så tror jeg godt jeg kan komme og hjælpe, men jeg vender lige tilbage.

the_emil

Ej men altså Henrik, min kalender går simpelthen ikke så langt.. Dvs. jeg ejer ikke nogen kalender, så den er i mit hovede, og mit hovede kan i planlægge så langt ude i fremtiden ;)

Kloen

Hold nu mund Emil - du kan jo sagtens planlægge så langt ud i fremtiden hvis der er fest eller fisse/Roskilde i farvandet.. ;D