Kamprapport

Started by Bartok, 18 September, 2012, 17:16:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Jeg besøgte Søren, som ville trænes til DM. Jeg vil ikke røbe hans hold her, hvis han har tænkt sig at bruge elementer fra dem ved DM. 

Vi nåede tre 300-kampe, de endte 3-0 i mit favør. Først stillede jeg med 2012-verdensmesterens Avengers theme hold:

Morgan le Fay 122 + Infinity Gauntlet med seks gems 40
Wasp 77 + Secret Avengers ATA 5
Scarlet Witch 50 + Secret Avengers ATA 5

Morgan gik i flæsket på Sørens tentpole, som er sejest i ranged combat, det kom vist bag på Søren. Morgan var svær at ramme med 20 i defense i nærkamp, og Wasp og Scarlet fik tygget Sørens support. Tentpolen havde også full gauntlet og nåede op på at kunne bruge en valgfri power hver runde, men for sent. Morgan blev ellers skadet, men fik dealet sig via Soul Gem.
Verdensmesterholdet er ret sjov at spille med, kan anbefales.

Kamp to var også skægt. For første gang i mands minde spillede et one-man-army hold: Den nye Enchantress fra Justice League 52-sættet, selvfølgelig med full gauntlet. Søren havde valgt et hold, hvis tentpole havde Pulse Wave, hvilket var Enchantress' akilleshæl, men hun fik healet op med Soul Gem og åd Sørens to supportfigurer. Enchantress har mange muligheder: Hun har et suverænt defense med DV 18, Impervious og Shape Change på første click, desuden har hun Mystics TA, et langt Charge på seks felter, og en feeed special power med Quake og Poison med to i rækkevidde og min. 1 dmg igennem armor.

Sidst spillede jeg et hold med Batman (marquee figur) + IG og tre gems, Deadshot, Lt. Gordon og Astral Dr. Strange. Sidstnævnte er faktisk god at bruge til at lave Smoke Cloud, så Batman kan gemme sig. Og Lt. Gordon er rigtig bisset og giver Gotham City-figurer tiltrængt bevægelighed.

Sporh

Hehe, meget sjovt at læse en rapport, hvor der er hemmelige figurer. Batman kunne nok regne ud, hvilke det er, men jeg kan ikke. Det får jeg nok at se til DM (eller nok ikke, når Søren nu tabte alle spillene  ;D )

Bartok

Jeg var lidt overrasket Sørens tre hold. De var ikke så typiske for ham, synes jeg. Især det første, der stort set kun havde en tentpole til at lave ravage.

Kloen

ja, jeg har fået tweaket lidt.  :-X
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/