News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Reaver - weapon load out - what and why?

Started by Draccan, 30 May, 2013, 10:32:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Draccan

Hvad våben load out anbefaler I til en Reaver og hvorfor?

Kan I nævne et par eksempler og deres brug?

DarkAngel

Skal du ikke bare magnetisere våbene, så kan du skifte efter humør?

Draccan

Men hvis man først skal købe en og ikke alle våben load outs følger med, hvad skal man så vælge?
;)

DarkAngel

Tja igen det kommer også an på listen du skal bruge den i.

De fleste lister har fixed weapons, mens det vist kun er i titan listen du kan bytte rundt.

En populær er 2 quake cannons og med landing pad. Kan stå og gemme sig og skyde indirect fire og stå og vogte fx Blitz objective. Ved SpeakertoMachines ynder at bruge det på en warlord, men det her er den billige udgave.

Speaker to Machines

Den man køber hos GW (hvis de stadig har den?) har 2x Turbolaser + 1x Multirocket Launcher, hvilket heldigt nok er den konfiguration man bruger i alle loyalist lister undtagen AMTL.  Den konfiguration er primært god som Tankhunter.

I en AMTL liste kan man jo selv vælge:
- Jeg ynder at give mobile titaner et CCW, det er alletiders til at holde terminators og lignende på afstand. 
- Artilleri-titaner med 2x QC + CLP er populært og nyttigt.
- Hvis man ikke har artilleri, så skal man have et eller andet andet der kan lægge barrager. MRL eller QC er gode. Men det er op ad bakke uden artilleri; AMTL har ikke meget andet power projection til at håndtere hvis fjenden gemmer sig.
- Hvis man regner med at stå overfor war engines, er en Volcano Cannon god
- Hvis man regner med at møde andre Titaner, er en Reaver en god platform til en Melta Cannon, sammen med en CCW.
- Jeg er en stor fan af Plasma, altid; På en Reaver er Plasma Cannons meget passende, da range 60cm normalt er det den ellers har (TLD, MRL).  Så kan man bruge de ture hvor kanonen køler ned på at manøvrere eller marshalle.  Titaner elsker at marshalle :)
- Jeg sætter sjældent Scout weapons på Battle titans; Battle titan weapons er bare så meget bedre uden at være markant dyrere.
Stephan Dahl

Draccan

Hej Speaker...

Jeg håbede du også kiggede forbi. Tak for svar.  8)

Jeg har en del titaner liggende (imperator, 8 warlords, 6 warhounds (tre editions inkl. FW og GW) og muligvis en Reaver eller to på vej...

edit: Hov det jeg ville sige var at jeg tænkte at have en Titan Legion som allies (så man kan have forskl. våben loads) i store slag. Vil lave et Armageddon kæmpeslag eller kampagne denne sommer..

TF Riley

1 Plasma på ryggen og 2 laser destructors på shoulder mount (eller hvad de hedder) phewphewphewfluuuuuurrprpSPLATKAGE!

Speaker to Machines

Til War engine hunting ville jeg nok tage 2x TLD (til at strippe skjolde) + 1x Volcano cannon.

Til at rydde infanterihorder er det nok bedre med 2x VMB (8x AP3+, yeah) + 1x Plasma cannon (til de genstridigt pansrede fodfolk).
Stephan Dahl

Draccan

Kender du/I en god guide til våben så man kan genkende alle de stumper man har til sin Titan Legion? :-)

edit: sidespørgsmål.. er der efterhånden nogle lister som tillader at stille en Leviathan eller en Capitol Imperialis? (hvilke?)

Speaker to Machines

Epicollectors:
http://www.galactic-intrigue.com/epicollector/Pages/2-Catalog/Catalog-Overview-Frames.html

Imperial Guards > Titans > page bottom.

edit:
Quote from: Draccan on 30 May, 2013, 14:41:11
edit: sidespørgsmål.. er der efterhånden nogle lister som tillader at stille en Leviathan eller en Capitol Imperialis? (hvilke?)
Cadians?
Stephan Dahl

Draccan

Fedt.. lige hvad jeg manglede :)

Kan man mounte de gamle beetleback plasticvåben på en gammel Reaver (altså er ligeglad med perfect fit men tænker mere med magneter, sådan ren æstetisk?

sidespørgsmål.. er der efterhånden nogle lister som tillader at stille en Leviathan eller en Capitol Imperialis? (hvilke?)

DarkAngel

Cadian listen kan kun få Leviathan

Ellers  kan squat få den.

Ved ikke med Captitol Imperialis

Speaker to Machines

Quote from: Draccan on 30 May, 2013, 15:20:02
Kan man mounte de gamle beetleback plasticvåben på en gammel Reaver (altså er ligeglad med perfect fit men tænker mere med magneter, sådan ren æstetisk?

Jowjow, her er en gammel Reaver med en plastic chainfist og en plastic plasma cannon:

De plastic Warlord våben jeg har magnetiseret til at være carapace mounts (dvs. uden armen) passer perfekt som både carapace og arm mounts for en Reaver.  Man skal lige holde tungen lige i munden med vinkler på magneterne, så våbnene ikke stritter for mærkeligt...
Stephan Dahl