News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Børnebørnes figurer

Started by kOOn, 10 January, 2013, 16:04:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kOOn

Nå - ja de har ikke malet dem, det har morfar 8)

Som har skudt sig selv i foden, nu forventer de malede figurer hver gang han kommer på besøg.

Julegaverne var en defiler til den lille som jeg slap nemt om ved og en Ork Dakkabommer (Ork Dakkajet med alle de mulige bomber magnetiseret på. Den tog noget tid  :-[

Men jeg fik da lært min airbrush bedre at kende selvom jeg ikke er tilfreds med resultatet.

Her er et par billeder, resten kan ses her:

http://s230.beta.photobucket.com/user/koon_dk/library/Grandchildrens%20miniatures

Vindicator og Trukk er gaverne de fik i november da den lille havde fødselsdag.

Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Alustriel

Min morfar gav mig ganske vidst et gammelt sæt af de første plastic Space Marines der udkom (Dem med Crimson Fists på fronten) som han fandt for en håndfuld år siden.

Men du må være verdens sejeste morfar! Så er det sagt! ;D

kOOn

Her er et dårligt billede af et par orker de fik sidst:

Har så lige repareret Trukken og Defileren - igen.
Og malet Ork crew om i samme grønne som de andre.

Lidt detaljer:

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Hesse

Dælme i orden.

Vil også snart have en airbrush. Kan bare ikke helt retfærdiggøre investeringen synes jeg...

kOOn

Kunne jeg heller ikke, men konen havde fået en tur til Cuba, så jeg synes jeg fortjente den
Har nu ikke fået brugt den så meget så det kan forsvares :(
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Jaenz

Det ser virkeligt fedt ud. Jeg synes din Bernaice Sauce Light Box er ret cool, men den giver et lidt for gyldent lys, som jeg fornemmer giver nogle falske farver til de 2 boyz. =D
Hvordan var farverækkefølgen på Dakkajetten? Jeg er selv indehaver af en airbrush som mildt sagt ikke bliver slidt op =)

kOOn

Hvid gul orange rød mørkerød

Det er dårlige billeder af de orcs
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

kOOn

Desværre er billederne ikke gode, men det er de første figurer de selv rigtigt har været med til.

Så har de lige været forbi 2 dage, får vi en figur med hjem spurgte  lille Jakob på 5 lige da han kom ind af døren.

En af dem jeg har malet eller skal i male selv? svarede jeg, de skulle selvfølgeligt male selv.

Så de fik lov at vælge en figur og så sprayede jeg lige.
Den til Jakob fik metalspray, for så kunne han bare washe og male lidt guld.
Jeg rettede så lidt til at malede røde øjne, for det var alt han ville have.
Jeg fik desværre heller ikke lov at gøre noget ved basen for den var fin synes han.
Jeg borede mig desværre i fingeren da jeg magnetiserede armene, for Jakobs skulle have magneter ligesom morfars SW.

Joakim fik lov at male hud, tøj og støvler samt washes inden energien slap op.
Han blev dog tvunget ud i at lave basen idag :o

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Belerophon709

Kim,

Hvornår var det jeg skulle adopteres?

Marcus

Belial

Det er de da sluppet ganske hæderligt fra. :)

Godt at han blev tvunget til at lave den færdig. Ikke alt det der zappe-kultur. ;)

kOOn

Jeg har jo også malet noget til Mice and Mystics til dem, de kan ses her:

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=65170.0

Man skal lige kigge på alle sider.
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

kOOn

Nå så synes Jakob lige han skulle ringe sidste weekend og bestille en 4armet Terminator med skydere foroven og sværd forneden.
Hans mor var så venlig at sende en video hvor han forklarede bestillingen da jeg ikke helt forstod Facetime forklaringen ???

Da jeg så hentede dem i mandags var han svært skuffet over jeg ikke allerede havde lavet den ::)

Nu skal jeg hente dem igen idag, så jeg har måttet frenzykonvertere en malet model, ellers kunne jeg ikke nå at male en anden til Joakim.
Joakim han er mere beskeden, så han 'bestiller' ikke figurerer hele tiden. Men adspurgt hvad han ville have når Jakob havde bestilt, så ville han da gerne have en 'Jet pack Ork'

Så her er resultaterne, i får lige Joakims først for den er ordenligt malet:

Her er så den lynmalede konverterede Ironwarrior

Det er heldigt det er Ironwarriors jeg har lavet til Jakob, for så tager det vel kun en uge at male den forfærdelige Helldrake han har bestilt til fødselsdagen i november  :-[
Jeg skal jo nå at male de sidste 4 Stormboyz til Joakim vil jeg tro  ;)

Det bliver ikke meget WoC jeg får malet til mig selv, så jeg kommer jo til at spille Brets eller Ogres det næste lange stykke tid :-X
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

kOOn

Ja der er ikke sket for meget med mine egne figurer, for det lille barnebarn har fødselsdag idag:

Og så en til storebror:

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

kOOn

Jeg har haft lidt travlt, så julegaverne bliver ikke helt den sædvanlige standard.

Gaven til den store skulle have været 'Lootet' noget mere og malestandarden bedre, men nu blev det sådan.
De skulle pakkes ind i aften, så det blev et par hurtige billeder.

Til Joakims Orker

Til Jakobs Iron Warriors

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]