Så har man modtaget sit andet hadebrev. Nu med "konkurrence"!

Started by zKoTTe, 12 February, 2014, 12:01:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doktorevil

Quote from: Tore Bolhøj on 21 February, 2014, 09:33:02
Jeg gætter på at "Hanne og Nicole" ikke er særlig gamle. Jeg kan ikke tåle at ryge joints, men jeg synes ikke det skal være ulovligt. Folk kan købe en million kasser øl om dagen, men en joint=bøde. Det virker ikke fair.

Enig! Samme gælder heroin! Hvorfor pokker skal jeg i spjældet for det??

zKoTTe

Og det er så her at vi cutter diskussionen omkring en legalisering i denne tråd :)

Heroin og cannabis er ikke en fair sammenligning og slet ikke når du sammenligner det med øl der er lovligt, men lad os nu bare forholde os til dumheden i dette hadebrev.

Gider ikke at denne tråd bliver klistret ind i politik og andet der ikke hører til på Pøffe :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Ekstra Bladet har nu fundet ud af hvad et Narkodyr er for en størrelse!

Fra dagens Ekstra Blad, det er selvfølgelig mig der også har skrevet det denne gang :) - Så hvad er chancen for at Hanne og Nicole giver mig mere opmærksomhed?
Morten Juel Søndergaard

vejby

Det kan godt være, du pisser nogle folk af en gang imellem, men hold op hvor må det være sjovt at være Zkotte i stedet for 8-16 jakkesæt og 17-8 familiefar. Og hvis der endelig skulle ske dig noget* har politiet jo alle dine herlige tråde til at lede efter motiver og mistænkte i  ;D

*hvilket vi jo ikke håber sker!
Maling 2023: 28/41 modeller

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Nu når jeg ved hvordan et Narkodyr ser ud, så har jeg endelig fået en ide til en "konkurrence"... Det er først til mølle og "temaet" er at jeg skal bruge en abe der passer til min måde at arbejde på - Så har du en pynteabe stående derhjemme der er mellem 10 og 35cm og bare står og fylder, så send den til mig og så laver jeg den til en Narkoabe og så sender jeg den tilbage hvor at jeg selvfølgelig betaler portoen :)
Morten Juel Søndergaard

Bumkarl

Min kæreste deler faktisk navn med en af de mavesure samere + hun har bopæl i Kæbenhavn. Jeg kan lige spørge om det er hende der har været på spil?

zKoTTe

Min søster hedder også Nicole såååh.... Tvivler på hun er den sure samer :D (Kong Tuk - Du har skabt et dumt semi-meme, tillykke)
Morten Juel Søndergaard