Hvad er gris i de nye Dark Elves?

Started by golddigger, 07 October, 2013, 11:40:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

golddigger

Jeg ville lige høre, hvad folk mener er for nasty at medbringe fra den nye DE bog. Jeg tænker ikke så meget enkeltstående units, men combos.

Jeg synes nemlig det er svært at lave en hær der er balanceret, når jeg endnu ikke har prøvet at spille med den.

Jeg tænker at witches + cauldron nok er over the top og det samme med 3+ RBT, men hvad ellers?

/Thomas L

Sonneh

Uden at have prøvet dem selv, men at bedømme af hvad jeg har hørt fra nogle battlereports m.v. er det som du har nævnt, disse ting der nok ikke er rigtig gentleman. Der er selvfølgelig også nogle grimme lord builds, men det er jo ikke rigtigt relevant her.

ButterBoy

Executioner er også ret bas. CoB koster hele din hero allowens. Men i sidste ende handler det nok om ikke at lave for store enheder. Mit udgangspunkt hedder 300 pts pr. Enhed

catandy

Vi kommer med wood elves og skinks - uanset hvad du tager med, så ryster vi overbærende på hovedet 8)
Nihil temptatum, nihil adeptum.

Farquaad

Quote from: golddigger on 07 October, 2013, 11:40:51
Jeg ville lige høre, hvad folk mener er for nasty at medbringe fra den nye DE bog. Jeg tænker ikke så meget enkeltstående units, men combos.

Jeg synes nemlig det er svært at lave en hær der er balanceret, når jeg endnu ikke har prøvet at spille med den.

Jeg tænker at witches + cauldron nok er over the top og det samme med 3+ RBT, men hvad ellers?

/Thomas L
Jeg troede der blev opfordret til funhammer ;)

Så du skal ikke tænke hvad der "ikke" er bis, men tag noget dårligt med ;)

Teemo

Hvilken DE hær ville du stille, hvis du skulle lave en intro kamp til din non-gamer kæreste, eller mor...

Er den hyggelig nok til dem, er den det til os'... Er den ikke... Tjoh, så har du vel besvaret dit eget spørgsmål.
Nipon Undead... Fordi det skal man da.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70561.0

Koller

Jeg har personligt lavet en tema hær, hvor jeg har forsøgt at få så mange forskellige units med som muligt
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Gobmaster

'Gris' må være witch elves med menstruation
I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception

Norx

Hvad fanden, blod er vel blod- Jeg har hørt de bader i det :o
Basballen's private gulvklud

Farquaad

Quote from: Norx on 15 October, 2013, 13:22:03
Hvad fanden, blod er vel blod- Jeg har hørt de bader i det :o
Meget lidt gentleman'ish debat der kører nu...  ;)