News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tak for en super turnering ..

Started by KimH, 18 October, 2013, 09:25:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KimH

Hej Thomas

Tak for en super velplanlagt og spændende turnering.

Det var en gennemført god oplevelse med de taktiske oplæg og strategi kortene, som gav det hele en ekstra dimension. Taktik kortene og scenarierne sikrede os mindst en draw på dagen.

Og så - lokation - lokation - lokation - universitetets hvælvninger og de velpåklædte generaler og ikke mindst alle de nydeligt malede "dukker" - udemærket !

En stor hilsen fra team "Flesh and Metal" - og tak til også alle der hjalp med at få arrangementet til at køre så fint.

Jens og Kim

ps ( Vi er friske igen næste gang - hvis der kommer en opfølgning )
psps ( Vi var på ingen måde overrasket over at team ET's DE'er løb med en fortjent malesejr  ::) - DE'er er jo af natur, i deres lilla outfit lidt overpyntede til et ordentligt slagsmål  ;) ;) )

Hvis du er i tvivl - så charge !

catandy

Jeg kan kun stemme i. Et fantastisk arrangement!
Nihil temptatum, nihil adeptum.

golddigger

Quote from: KimH on 18 October, 2013, 09:25:54
...
psps ( Vi var på ingen måde overrasket over at team ET's DE'er løb med en fortjent malesejr  ::) - DE'er er jo af natur, i deres lilla outfit lidt overpyntede til et ordentligt slagsmål  ;) ;) )

Ha ha...og du snakker om at være overpyntet, Hr. 'Bedst påklædte dukkeskubber' :)
Og mine DE render skam ikke rundt i lilla, men ægte goth-sort  8)

Jeg vil også gerne sige tak til arrangøren, min gode team-makker (som dog skal lære at klare leadership tests  :D), og så de tre flinke modstanderhold vi mødte!

/Thomas L

thefatpunk

Jeg må også stemme i og sige tak for en super hyggelig dag/aften!

Der var en virkelig god stemning, og det var en fed oplevelse som førstegangs deltagende til en turnering.

-Weber
I have been chosen for greatness by the dark gods themselves.

Længe leve Krigsmaskinen! RIP

Teemo

Jeg har ikke beskæftiget mig med Warhammer sådan rigtigt siden sen 4th, tidlig 5th edition, og kan ikke forestille mig nogen bedre måde at komme tilbage til spillet på.

Terningerne hader mig stadig, jeg er sjældent blevet pryglet så hårdt og jeg kendte ikke alle reglerne.
Alt i alt en fantastisk oplevelse.
Det var en sand fornøjelse De Herrer!
Nipon Undead... Fordi det skal man da.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70561.0

kristoffer lotr

Jeg slutter mig bare til flokken og siger også mange tak for dejlig turnering  :)
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

Palinux

Tusind tak for et godt arrangement! Jeg er på næste gang!  8) ;D

Helt klart at location (og baren ! ) og dresscoden gjorde at stemningen var i top! :)

Thomas Kyrsting

Tak for den positive feedback - jeg er virkelig glad for, at folk har hygget sig.

Jeg var imponeret over, at se så mange flot påklædte dukkeskubbere - tak til alle deltagerne!

Nu må vi se tiden an mht en 2'er, men det kan da slet ikke udelukkes :)

Mike

Stort tak til Thomas for et rigtig godt arrangement! Strategi kortene var en super fed ide og gav (som andre også har sagt) spillet en ekstra dimension, dog mener jeg de skal rettes lidt til hvis de skal bruges igen en anden gang. Dobbelt points for monsters og charaters var meget bedre end nogle af de andre, og thunderstomping var bare lidt for vag, burde nok sættes op til 20point per model. MEN! Det er er små ting, ideen var super fed og det gav turneringen noget "personlighed".

Tak til vores modstandere, specielt Kristoffer og Ulrik som måtte udstå 5 lange ture, hvor vi stod i en lille afkrog af bordet og gjorde os så små som muligt, og gemte os bag vores skydning. Der blev grint og skålet i hvert spil og for pokker hvor var det hygsomt!

Håber du har mod på at stable et ligende arrangement på benene en anden gang Thomas!

- Mike

golddigger

Måske skulle man også til næste gang vurdere, om ikke 300 pts pr mønt er for meget. Eller at de skal fordeles anderledes på bordet. Får man første tur kan man med den rette hær nå at snuppe/true alle 3 mønter før modstander er i gang. Det er altså et point-sving på 900 point, der til en vis grad afhænger af tur 1!!

Ellers fint nok med scenarier og kort (men ja, 10 pts for stomps er nok for lidt).

/Thomas L

Thomas Kyrsting

Ja, scenarier og strategikort var ikke spiltestede, og de var derfor ikke helt balancerede.

Til en anden gang, så skal de lige ændres lidt, eller også laver jeg nogle helt nye ...som jeg så må håbe, når at blive spiltestet forinden :)

casper h

Hvordan fungerede det med akustikken i lokalet, har kun været der en enkelt gang, men kunne forestille mig at den var forfærdelig med så mange mennesker?

Hvad er det jeg ser på et af billederne, pizza??? Det er da ikke føde for en rigtig Gentleman   :o :P

catandy

Når maden serveres af yndige Dolls, så er retten underordnet :)

Akustikken er som du havde gættet elendig, men omgivelser er en gentleman værdig.
Nihil temptatum, nihil adeptum.