News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvorfor flyttet?

Started by Kragh, 26 November, 2013, 10:47:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kragh

Hvorfor er denne tråd flyttet?
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=73214.

Den plejer da at ligge i det åbne?
Thomas Kragh
Se min blog

Asger

El Rey

Fordi du sidste år også lavede den i det åbne, men vi der blev enig om at den burde ligge herinde, hvor folk der har vidst interesse for ETC fantasy læser.

Kragh

Hvor blev vi enige om det?
Thomas Kragh
Se min blog

AndersN

Jeg synes at tråden skal ligge her i det åbne.

Jeg synes dog at man for at stemme, skal kunne se sig selv i øjnene og sige at man har en form for interesse for ETC/warhammer/landsholdet.
En indikator man kan bruge kunne fx være om man har lyst til at være ETC lurer.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

El Rey

Kragh prøv at led i fx den tråd der var om afstemning sidste år. For mig giver det kun mening at den ligger på den lukkede. hvis vi kun vil have folk der til at stemme. Hvilket jeg igen mener vi kom frem til under heftig diskussion.

AndersN

Det giver vel mening at man bliver opmærksom på at afstemningen findes, og så kan man jo gøre op med sig selv om man synes man skal stemme, og så bede om adgang til det lukkede hvis man kommer frem til ja.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Kragh

Quote from: El Rey on 26 November, 2013, 14:12:01
Kragh prøv at led i fx den tråd der var om afstemning sidste år. For mig giver det kun mening at den ligger på den lukkede. hvis vi kun vil have folk der til at stemme. Hvilket jeg igen mener vi kom frem til under heftig diskussion.

Gætter på det er denne tråd du hentyder til?
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=63558.0

Tror ikke rigtig vi kom frem til noget. Det blev snakket demokrati og lidt mudderkast...  :)
Tråden er en opdelt tråd, og ikke et reelt forslag til hvem der skal kunne stemme, hvorfor en ændring ikke bør finde sted?

Kort skimmet lyder det som dem der vil have det på det lukkede er: Kent, Daniel, Rasmus M, Asger
På det åbne: Marcus, Jan, Kristian, Troels C

Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Kent, hvad med du laver en afstemníng om hvor afstemningen skal være, så det ikke bare er dig som har bestemt det?

Om den afstemning så skal være på det åbne, lukkede, helt lukkede eller et helt andet sted kan vi jo lave en afstemning om  ;D
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Det var lidt det jeg mente der har været. Du er velkommen til at lave en afstemning hvis du mener det er et stort problem at holde det på boardet for ETC interesseret.

Kragh

Kan ikke skrive i den låste tråd. Men afstemningen er igang nu...
Thomas Kragh
Se min blog

Belerophon709

Quote from: AndersN on 26 November, 2013, 14:19:45
Det giver vel mening at man bliver opmærksom på at afstemningen findes, og så kan man jo gøre op med sig selv om man synes man skal stemme, og så bede om adgang til det lukkede hvis man kommer frem til ja.

This.

At flytte tråden, hvor forslagene er præsenteret, til den lukkede er unødvendigt og var ikke i nærheden af at være noget, der var enighed om - i min optik var det aldrig på tale.
Det eneste, der tilnærmelsesvis blev opnået konsensus omkring var, at det var ok at selve afstemningen foregik på den lukkede.

Marcus

Daniel

Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0