News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Pulje 4

Started by Lasse, 08 March, 2014, 23:04:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tronbar

Ja det var lidt op ad bakke med de rul du lavede, men sådan er warhammer jo nogen gange. Var ihvertfald rigtigt hyggeligt at spille med dig :)

Ninu

jeg har nogle dage over de næste par uger hvor jeg kan spille.. om aftenen (fra 15:30-00) eller i weekenden.. Kom med nogle datoer i kan så byder jeg ind :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Kragh

Kan følgende dage om aften: 13. 20. 24. (Også eftermiddag) 25. August.
Thomas Kragh
Se min blog

Ninu

20-24-25.. Du vælger bare.
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Kragh

Lad os sige d. 20 så. Hvor tidligt kan du? Kan selv være et eller andet sted i Kbh kl. ca. 16.00
Har adgang til lokalerne i Skovlunde hvis det er...?
Thomas Kragh
Se min blog

Ninu

jamen jeg har fri fra arbejde ca. 15:30 måske..

Kragh

Hvor skal vi så spille?
Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Hvad med jer andre. Jeg mangler flere kampe. Datoerne står i tråden...
Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Mike, MrB, Manny. Er i gået helt kolde?  :(
Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Sådan ser min kalender ud pt. Kan den:
24. fra ca. 12.00 hvor som helst, evt. i Dragon Factory
25. fra ca. 16, hvor som helst, evt. i Dragon Factory
27 fra kl. ca. 20 i Skovlunde
28, 29, 30, 31 fra kl. 19-20 stykker hos mig, da jeg har børnene. Bor i Kirke Værløse.

Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Så er der ved at være den 31...
Mangler stadig nogle kampe.
Thomas Kragh
Se min blog

Ninu

Ser ikke ud til at der er nogen der har lyst til at spille :) Jeg har givet op med at få aftalt noget med nogen ihvertfald :(

/Thomas.

MrB

Hey guys.

Mega undskyldning herfra! Jeg har haft alt for meget om ørerne den sidste måned. Men hvis det kan lade sig gøre er jeg frisk på at prøve at få afsluttet mine spil :)

@ Kragh: jeg kan komme forbi dig lørdag aften d. 30. Hvordan passer det i dine planer?

@ Thomas/Manny: jeg er ledig hele søndag d. 31., og lørdag fra ved middagstid og indtil jeg kører hjem til Kragh.

Venlige hilsner
Nicolai 
"Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism!"

Ninu

Jeg er slet ikke hjemme denne weekend desværre.. og det er sidste weekend for spil.. :( Det kan ikke lade sig gøre at nåes desværre. :(

/Thomas.

Kragh

Lørdag aften er fint. Ungerne sover ca. 20.
Thomas Kragh
Se min blog

Lasse

Hej Pulje 4

Jeg prøver lige at få styr på jeres kampe, men der mangler en del.
Jesper har trukket sig, men derudover mangler der følgende kampe:

Thomas H-Nicolai
Thomas H-Kasper
Thomas H-Mike
Mike-Thomas K
Mike-Nicolai
Nicolai-Kasper

Hvis i ligger inde med resultater der mangler at komme med, så giv lige lyd, ellers sender jeg det videre til Kent.
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Kragh

Havde indtryk af Mike også havde trukket sig...
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Kvalificeret sig til finalen:

Thomas Kragh
Nicolai Bauer

Ninu

Altså nu har jeg forsøgt at få arrangeret kampe og få fat i de fleste på den liste der men det har ikke været muligt.. Jeg fik derfor kun afsluttet 2 kampe...

Jeg kan jo ikke rigtigt få dem spillet når folk bare ikke vender tilbage eller svarer...