Cassiopeia´s Lizardmen Dino Riders og andre små projekter

Started by Cassiopeia, 15 February, 2014, 19:19:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

salun

Hvor er de awesome :)
Fortsæt endelig det fede arbejde du har gang i ;D

Cassiopeia

Quote from: Taoregorn on 24 March, 2014, 19:35:53
Fantastisk!!!

Kan du ikke sælge mig bits til at lave nogen af de små øgler der?

Er det fra Razordons du tænker på?
de små pindsvin :)

Seb

Hvor er det bare overdrevet fedt, på den helt fantastisk nostalgiske måde :D Godt arbejde!
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Cassiopeia

beklager der har været lidt stille i min blog.. har en del projekter i hjemmet i øjeblikket.

men påsken er her og malerbordet er klar, så skal igang med de næste figure  :)

blandt andet denne, min alt godt fra bitz boksen cyborg hydra

som navnet siger så fandt jeg en masse bitz i boksen og var lidt kreativ. Er selv spændt på hvordan den ser ud som malet :)

ud over denne har jeg et Norse Mordheim warband der også skal males. skal spille lidt med nogle kammerater til sommer :)

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Cassiopeia

så har jeg eget med lidt små projekter.

har konvateret mig et diorama, en kampring så og sige :)

og fandt en figur i Fantask jeg syndes ville være sjov og male:

Har gang i og male mere Dino Riders, men har ikke noget færdig endnu og vise.

Nillernisse

De dinoriders er da en 40k hær!!! Slaan, eller hvad de nu hedder, er der da billeder af i regelbøgerne. Det ville jo være så fedt at spille imod  :) ... Og så blev min guardsman lige spis af en dinosaurus.....
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Cassiopeia

Så blev min alt godt fra bitz boksen Cyborg Hydra færdig malet.
Den skal indrømmet ikke bruges til noget, den var bare et hygge projekt.  :)

Raktus

Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

King_Cuttuk

Cassiopeia

Quote from: King_Cuttuk on 15 May, 2014, 07:45:31
Kæft man de bliver mere og mere bizzare :D

hehe.. det er ikke tiltænkt, at denne hydra er i min Lizardmen hær. Den var som sagt bare et hygge projekt og se hvad jeg kunne få ud af mine bitz :)

Gnyf

Du kunne vel egentligt også bruge den som en Tyranid hær med lidt kreativitet måske?

Wagner

Orks don't ride on bikes, they ride on scootas!

Cassiopeia

Hej alle.

Beklager der har været stille på bloggen i noget tid. Har først været ramt af min net gik ned og der gik nogle uger før min udbyder fik sendt en tekniker ud.
og efter det har jeg haft en masse ting og se til og desværre ikke haft så meget tid til figurerne.

Har kun et billed og vise frem. Ikke mit bedste malearbejde.

Har planer som det næste og male er mit Norse warband. Billed kommer om et par dage.
Og vil hive mine mange bitz ud og se hvad jeg ellers kan få lavet af sjove ting til mit Dino Riders tema hær  :)

Player1

Quote from: Cassiopeia on 06 August, 2014, 18:57:02Beklager der har været stille på bloggen i noget tid. Har først været ramt af min net gik ned og der gik nogle uger før min udbyder fik sendt en tekniker ud.
og efter det har jeg haft en masse ting og se til og desværre ikke haft så meget tid til figurerne.
Det er jo en direkte løgn. Hvis nettet har været nede har der jo ikke været andet at tage sig til end at male fine Dino Riders som vi kan sidde og savle over.
Som jeg ser det så skylder du mindst én mere. ;)

Skal der ikke være en kæmpe dino med nogle howdahs på siderne, hvor "riderne" kan stå og skyde fra? Det var altid de fedeste figurer. Lidt ligesom eks. langhalsen nedenfor.

PS. Sjældent har én pige formået at gøre så mange drenge våde i bukserne på en gang.

Cassiopeia

Quote from: Player1 on 06 August, 2014, 22:09:25
Quote from: Cassiopeia on 06 August, 2014, 18:57:02Beklager der har været stille på bloggen i noget tid. Har først været ramt af min net gik ned og der gik nogle uger før min udbyder fik sendt en tekniker ud.
Det er jo en direkte løgn. Hvis nettet har været nede har der jo ikke været andet at tage sig til end at male fine Dino Riders som vi kan sidde og savle over.
Som jeg ser det så skylder du mindst én mere. ;)

Skal der ikke være en kæmpe dino med nogle howdahs på siderne, hvor "riderne" kan stå og skyde fra? Det var altid de fedeste figurer. Lidt ligesom eks. langhalsen nedenfor.

PS. Sjældent har én pige formået at gøre så mange drenge våde i bukserne på en gang.

helt løgn er det ikke.. det tog så meget af min tid med og ringe frem og tilbage med min udbyder.. og havde en masse ting i privaten der også pressede på. Som jeg ikke har lyst til og komme nærmere ind på. så mine tanker har været andre steder end lige figurene.
Men vil dog godt sige jeg skylder nogle flere figurer med så lang tid på pause.. så håber og få lavet nogle ting her i weekenden.
Har lavet flere store  "dinoer" så må snart få set på nogle af de mindrer. kan ikke have så mange med i en hær alligevel.. og alligevell... afhængiger af hvor mange points man spiller med... men..
under alle omstændigheder skal jeg havde lavet nogle core units :)
men vil helt klart se om få malet nogle af de store figure :)

Cassiopeia

Så fik jeg leget lidt i weekenden med nogle figurer.
Har besluttet jeg vil være bedre til og vise billeder af malerprocessen, i stedet for og vente til figurerne er færdige.

Først en malerplan for min Stegadon, vil bruge farve skemaet for Triceratopsen i Dinoriders serien.

Det næste af malerplaner er mit Norse warband til morheim. Af farveskema vil jeg tage farverne fra, da jeg spillede i et live rollespils regiment, hvor vi var Norse. Farverne grå og blå.

Og en figur jeg fandt i fantask og med det samme...... Cthulhu!!!! skal jeg da have malet :)

Af konvateringer denne weekend har jeg leget lidt med core units til min Dino Riders hær.

her Sauruser, med våben som skal repræsentere dem med spyd

her Sauruser med våben som skal repræsentere dem med håndvåben

de er lidt prototype, kan være jeg finder på noget andet, eller tilføjer mere på disse