News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

40k ETC holdet 2015

Started by Caruncula, 27 October, 2014, 22:36:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caruncula

Efter vel overstået kval har Andy, Alex, Thomas og jeg sammensat holdet til 2015.

Der har været mange om buddet, da vi er så heldige at have mange kompetente spillere. Vi har udvalgt de pågældende spillere udfra en samlet vurdering af spilforståelse og listeoptimering, præstationer i turneringsøjemed samt deres lyst og tid til at give den en ordentlig skalle for at holdet skal klare sig bedst muligt til ETC.

Holdet består af:
Andy Horvath (Imarco)
Thomas Gade (Omalley69)
Alexander Dzougov (AlexBware)
Michael Bræmer Nielsen (Ni)
Martin Bræmer Nielsen (Tun)
Thomas Donslund (Dorner)
Andreas Drachmann (Drachmann)
Majken Rasmussen Havn (Caruncula)

Velkommen på holdet!

Vi håber I alle har lyst til at følge med i forberedelserne, komme med feedback og input, og ikke mindst træne en masse med os :)
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

AlexBware

Jeps - Jeg vil også sige velkommen til de øvrige spillere - særligt til Thomas Donslund, som er den nye rookie i forhold til holdet fra Serbien.

Udvælgelsen er gået hurtigt, men jeg kan tilføje, at vi allerede inden kvallen på vores hold havde haft overvejelser om, hvem vi mente ville gøre det godt til ETC 2015. Vi fortsatte diskussionerne efter kvallen, og tænkte at vi ligeså godt kunne komme med en hurtig udmelding.

De ting vi har haft med i overvejelserne er:

1) Tidligere ETC-erfaring (det skal man ikke kimse af)
2) Øvrige turneringserfaring og resultater - det er primært GF og Nova (for Dorners vedkommende), som vi har kigget på, men vi har naturligvis også haft resultaterne fra ETC-kvallen med i overvejelserne.
3) Hvilke hære den pågældende kan spille (Det holder jo ikke, at have 8 mand, som kun kan spille eldar (selvom det er det bedste codex, og det som vinder flest turneringer - i hvert fald i USA)).

Vi har haft overvejet en hel del spillere, og at holdet består af 7 spillere, som også var med i Serbien tidligere i år er nu mest et tilfælde. Michael, Martin og Andreas har præsteret det rigtigt solidt i løbet af hele efteråret. Og Doners præstation ved Nova taler for sig selv. Vores overvejelser inden ETC-kvallen er i øvrigt blevet bekræftet fuldt ud i løbet af weekenden.

Desværre kan vi ikke udvælge alle, da der jo kun er 8 pladser. Alligevel håber vi på god opbakning til holdet - Meget gerne med god sparing fra hele det danske 40K miljø i forberedelserne til næste års ETC i Prag - Vi vil meget have en eller flere fulde holdmatchups, hvilket vi ikke fik gjort i år, selvom vi havde masser af testkampe med forskellige spillere i DK udenfor ETC-holdet).

Så håber vi på at forbedre resultatet fra i år med mere end 7 pts og en samlet 11. plads :)

Ni

Jeg siger mange tak for tilliden og håber at vi kan fortsætte den gode stemning der har været omkring holdet, så vi kan få en KÆMPE! røvfuld input til lister, meta og hvad ved jeg snart ikke. I kommer helt sikkert til at se os til så mange turneringer vi nu kan overkomme at dukke op til, så tag fat i os hvis du har en mening eller noget input - alt bliver taget med.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Dorner

Hej,

Jeg siger også tusind tak for tilliden, og er 100% klar på at forbedre resultatet endnu mere.

Glæder mig helt vildt til forberedelserne op til, som team, samt turneringen.

/Dorner
40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

Gorlak

Tillykke til det nye hold - fedt det blev sat hurtigt så liste snakken kan få fuldt fokus fra dag 1. Top 10 må være en realistisk målsætning i år :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Ghost

Tillykke til holdet - det ser sgu solidt ud! :) Det bliver spændende at følge forberedelserne og især turneringen :)

gakkedulla

Igen et super stærkt hold. Vi hepper på sidelinjen. Sig til hvis vi kan hjælpe med testkampe el. Lignende.

MaRV

Tillykke med holdet ! Og det er faktisk fedt at se 4 fra vest og 4 fra øst, en god stærk blanding med stor kontakt flade til miljøet ! Jeg er også frisk på at bidrage, hvor jeg kan (testkampe, input, osv).

God vind !

Mvh Uffe

Landbooster

Fedt at se at holdet allerede er på plads! Tillykke med det :)
Og specielt tillykke til Donslund med debuten. Den er fuldt fortjent efter en pæn række gode præstationer. Specielt Nova!

Også lækkert at se at både øst og vest er pænt repræsenteret. Det må vel efterhånden være 5 fra vest og 3 fra øst, efter Majken er flyttet til Århus.
For københavnerne vil jeg stå til rådighed for testspil.
Desuden vil jeg forsøge at give input til lister osv.
Nu er der 10 måneder til at forberede sig i. Det giver gode forusætninger for at stile lidt højre resultatmæssigt end tidligere.

Imarco

Så vil jeg gerne byde velkommen til den sidste mand på holdet, nemlig Oliver Iyer, som kommer til at fylde rollen som coach. Jeg er sikker på at han kommer til at være et fantastisk tillæg til holdet.
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Sigmaril

Quote from: Imarco on 28 October, 2014, 14:24:19
Så vil jeg gerne byde velkommen til den sidste mand på holdet, nemlig Oliver Iyer, som kommer til at fylde rollen som coach. Jeg er sikker på at han kommer til at være et fantastisk tillæg til holdet.
Det her synes jeg er super fedt!

Landbooster

Godt at få Oliver med også. Og så længe han er i England er det nok meget godt med Coach rollen (aner ikke hvornår eller om han returnerer til DK). Han vil kunne tilføre input til meta via deltagelse i engelske turneringer.

Det er godt nok et spændende hold :)

Dorner

Oliver har en meget lang sommerferie, plus adgang til det Engelske og Waliske meta og ETC spillere, så det passer perfekt.
40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

Egnarts

Ser ud til at være et stærkt hold, bliver spænende at følge!
Eyes closed, head first, can't lose.

Drachmann

Dips på værelse med Dr. Moist!

Tak for tilliden fra ArosCon vinderne, og håber at vi kan gøre det endnu bedre i år, samtidig har jeg aldrig været i Prag!
Drachmanns Dabblings:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=826.0

Dejlig Vanvid...