News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Næstved!

Started by An2n, 13 October, 2003, 20:07:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

An2n

Nogen der ved hvor der ligger en Warhammer shop around Næstved for der lå en shop engang men den er lukket nu så der er kun bog og ide at købe maling hvis man ik vil på nettet.

[glow=color,glow width, #characters wide]An2n[/glow]
An2n ponyer er virkelig fede!

Doowa

Sorry, kender ikke svaret, men ...

Har Ul skiftet navn eller er du hans onde tvillingbror??
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

ul

Nej, jeg har IKKE skiftet navn, og jeg har ikke nogen ond tvillingebror, højst en dum lillebror..
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

An2n

An2n ponyer er virkelig fede!

Doowa

Dvs. at An2n er din lillebror eller...  ???

* Doowa is confused.
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

ul

Doowa er ikke alt for smart er han?

tvivler på at han er min lillebror, blandt andet fordia t min lillebror nok ikke ved at der er et sted der hedder næstved ;)
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

Doowa

Quote from: ul aka Kaz on 18 October, 2003, 14:17:03

tvivler på at han er min lillebror, blandt andet fordia t min lillebror nok ikke ved at der er et sted der hedder næstved ;)

Hvor fanden skulle jeg vide det fra? Næstved ligger squda ikke langt fra Dianalund, alt taget i betragtning.
An2n, kan du så ikke lige skifte Avatar. Det holder ikke!

quota

Quote from: ul aka Kaz on 18 October, 2003, 14:17:03

Det har du først opdaget nu? Well, ok, jeg ser ham måske også oftere end du gør ;)

* Irit nudges Doowa jokingly

Doowa

Bah, det er utroligt, som en skarp observation kan ende med at komme lige tilbage i fjæset på én :P ;D

Muele

Muligvis PF skulle disable de indbyggede Avatars, for at undgå disse små romantiske forviklinger.

Hint til Powerfist om at diable indbyggede avatars
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

Peder

Nej. Det ser sjovt ud med alle newbie-klonerne.  ;D
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

quota

Quote from: Peder on 21 October, 2003, 21:14:38
Nej. Det ser sjovt ud med alle newbie-klonerne.  ;D

Tag den! Hermed er det konstateret at bruger man et standard ikon er man n00b, lær det! ;D

Doowa