Flames of War spillere

Started by fallen pony, 06 October, 2014, 21:38:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fallen pony

Er her nogle der spiller FoW hernede, eller er jeg helt alene? :,(

PS. Jeg bor i Vordingborg =)
>>" I just wish you diden`t spend all our money on it">>
<<"You have to spend money to make money"<<
>>" But you haven`t made any money...!">>
<<" Then by that logic i didn`t spend any"<<

Von Smedman

Hej,  vi er 3 der spiller, der helst spiller 1 gang om måned nær Vordingborg. 

Vi spiller på en 180x240 cm plade , Øst fronten  er vores fokus,  men hvis du har  US, UK er du mere end velkommen. Vi prøver at få et spil op at køre , her lørdag den 7 eller lørdag den 8 marts.2015.

Andre er selvfølgelig også velkommen, jeg vender tilbage om dette bliver til noget. Men giv svar om i har tid her den 7-8 , så kigge vi på det.

Vi bor i Vordingborg, Stedsved og Nykøbing F.

Von Smedman

Hej vi spiller Flames of War onsdag d. 1 april. Kl 12.30 og frem, HVIS i har lyst kan da komme med. Skriv hvis i vil med.
Vi spiller ude i Stedsved, nær Vordingborg.

kdkhr-1n

pokkers...jeg ville gerne have deltaget men ser det først nu.....en anden gang så send en PM den ser jeg trods alt oftere

Macmoffe

vi er også et par stykker i Nykøbing F. der spiller fow, det er godt nok nogle år siden vi sidst har luftet minierne, men vi vil da gerne genopfriske spillet og det kunne da være en undskyldning for at købe de nyeste regler (vi spille med 2. generation regler, men vil gerne opgradere)

Eksiljyden

Jeg er også klar. Det er lige meget om det er i Vordingborg eller Nykøbing F. (arbejder i Ringsted og bor i Maribo).

Jeg har dog ikke nogen figurer, da mit primære fokus er brædtspil, men jeg spiller meget gerne figurspil.

Og det kunne jo være vi kunne finde ud af noget brædspil også.  :o)