News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Sæt nr. 1 - Arcane ruins

Started by PeterK, 19 April, 2015, 21:29:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PeterK

Er gået i gang med første sæt af af 8 borde. Skal sådan set helst være færdigt til på søndag så der er tryk på. Delmål/deadlines er for mig en rigtig god ting, det gør jeg får produceret noget og følelsen af at kunne sige noget er færdigt bevarer arbejdslysten i projektet.

Til det første sæt her snyðr jeg lidt da jeg har købt mig en pakke Arcane Ruins som danner grundlaget for de fleste af stykkerne. Synes det var en let måde at give et af sættende et andet tema, vil jo gerne have lidt variation i hvad spillerne ser.

Her et par billeder fra dagens arbejde:

Kommer nok løbende lidt i løbet af ugen

PeterK

Har bygget nogle hytter som nok huser et eller andet tribal folk der camperer i ruinerne ????

Er blandt blevet inspireret af denne: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?342917-Lord-Cedric-s-Orc-Huts-amp-Other-Projects-(pic-heavy)

Mine er kommet til at se således ud:

Har brugt en rest stof i stedet til at dække med, og masser af lim self. Formen er et stykke af et paprør. Porten (og støtterne på siden man ikke kan se) er ispinde. tog 1 1/2 afsnit mere af Daredevil end jeg havde troet at lave, men tror også de blir ok med maling på.

Desuden er fences lavet til sættet - igen med tanken om hvordan et primitivt folk ville bygge obstacles til forsvar.

De er lavet af små stykker grillspyd, klippet spidse med en saks og stukket ned i flamingo.

Mangler kun at lave stande til træer til sættet nu - og så lige at få malet...

PeterK

Så begynder det at ligne moget

Jones

Fantastisk tempo! :)

Græstotter?
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

PeterK

Tak - står mig godt jeg primært har investeret mine male xp. i drybrushing  :D

Yep græstotter er det eneste der mangler.

Skal nok få taget nogle ordenlige billeder når tiden tillader det.

Vedel

One rat to rule them all:-)

superSkip

Så fik jeg også læst bloggen, og det ser rigtig godt ud Don P :D
"når, er det sådan vi spiller"

PeterK

Tak Skipper

Skylder stadig de endelige billeder af dette sæt. Tog dem med det rigtige camera får heg sendte det til Nifcon - desværre strejker pc'en så skal lige finde en måde at få dem op.

I mellemtiden kan man se terrænnet i action til Nifcon her:
http://www.yogile.com/nifcon21#41s