News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Holdet! The Claus'erne

Started by Jazz_, 07 January, 2015, 22:23:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jazz_

Velkommen til 2md holdet.

ETC warm-up 2015 er fjerde gang 2md holdet skal deltage, dog har der været lidt udskiftning gennem årene men den hårde kerne består og de nyeste medlemmer har vist sig at leve op den benhård koncept holdet er bygget op om. I år er Kaare Seising skiftet ud med Sune, da Kaare har fundet andre han hellere vil lege med dukker med. Velkommen til Sune...

Holdets konceptet: Alle deltager på holdet deltager for at have det sjovt og for få en weekend blandt venner som man kan se frem til.

Holdets målsætninger: De er ikke helt på plads endnu.

The Claus'erne
Til ETC Warm-up 2014 indgik 2md et vædemål med Usual og Stefan (arrangør). Den indbyrdes taber skal gå med julemandstøj til ETC 2015. Den indbyrdes vinder vil får gratis deltagelse i ETC Warm-up 2015 så frem de sluttede i den samlede top X (kan ikke huske om det var top 5 eller måske top 7). Jeg kan ikke huske om dette skete. Vores nyeste medlemmer opfordres til at i trække alfetøj i sympati med os andre...og Kaare - Du slipper ikke 8)
Morten Møller Jensen (Jazz_)
Oliver Rye (GeneralRye)
Nikolaj Bagge (Norx)
Tobias Rasmusen (Tubz)
Thor Madsen (ButterBoy)
Kim Hyldig (KimH)
Sune Van der Loo (van der loo)
Marcus Kern (Belerophon709)

Møller

Tubz

Rigtig dejligt med et Pøffe-board!

Jeg giver lige en kort introduktion til mig selv, så folk der ikke kender mig ved lidt mere om mig :)

Navn:
Tobias Rasmussen

Ambitioner:
Til Warm-up er mine ambitioner at gøre det bedre og bedre år for år. Sidste år gik det ret godt, så i år vil jeg gerne lave mindst 72 point uden at skulle beskyttes for meget i matchups.

Hær:
Jeg kommer formegentlig til at spille High Elves og er allerede i fuld gang med at lege med ETC builds hertil - selvom jeg synes det er svært at overskue det nye meta så tidligt. Hvis ikke jeg spiller High Elves kan jeg også tage roret for enten Skaven,Ogres eller Dark Elves.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

Jazz_

Morten Møller Jensen

Hvem er jeg?
For tiden bosat i Randers (pga. arbejde), men har en år lang historik lidt nord for København og tidligere medlem af 2md-klubben i Lyngby.
Jeg har spillet warhammer siden 2011 og har i den periode deltaget en del af de turneringer vores dejlige miljø har at byde på - landet over. Woc var min første hær som jeg spillede glædeligt indtil 8th armybook kom på gaden. Jeg fandt aldrig glæden ved min jomfru-hær som ikke længere eksisterer (i min varetægt). I stedet hedder det nu Tomb Kings og Skavens såfrem jeg kan låne mig frem til sidstenævnte. Derudover har jeg spillet et utal af forskellige andre hære når der skal hygges.

Ambitioner for WU15:
Jeg håber på en weekend med en masse hygge blandt venner, nye som gamle. Spilmæssigt, vil jeg gerne at vores hold skal klare sig bedre end de foregående år. Dvs. en slutplacering et sted i midterfeltet, hvilket jeg mener er muligt med årets medlemmer.

Hær til WU15:
For håber på at kunne sparke til rotterne eller kommandere Tomb Kings (som jeg ikke tror er gode nok i det miljø). Ellers plejer jeg at være en af dem der får hvad der er tilbage :-)

Møller

ButterBoy

Navn:
Thor Madsen

Hær:
jeg regner stærk med at spille empire til warmup, de ser rigtigt stærke ud i ETC so far. Spørgsmålet er så om jeg skal spille en offensiv eller allcomers hær.

Ambitioner:
Kommer an på hæren, hvis jeg ender med noget ekstrem bus build så må målet være 80 points. Ellers omkring 70. Det kan dog være dette ændres hvis restriktionerne bliver ændret radikalt

KimH

Hej

KimH ( det er mig ) trækker nok gennemsnitsalderen en anelse op  ::) - Kan godt li WoC i ..... Alt det andet er noget skrawl 8) 8)

Camp Chaos ( det er det jeg spiller - what else ?? eller rettere - nothing else ) er her.....

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=744.0

Vil gerne klare mig bedre end sidste år ( se bloggen ) - som var mit jomfruelige og let naive forsøg på hardcore ETC Warhammer  ;D

Glade Ambition:

"At lave en liste, der kan klare sig godt uden at max'e ud på tzeentch heroes på demonic mounts"  ;D
Hvis du er i tvivl - så charge !

Jazz_

Vi bliver desværre nødt til at sige farvel til Janus i år. Han har valgt at gå andre veje.

Til gengæld har vi fået 2md egen lille autist på holdet. Velkommen til Marcus! Vi glæder os til at se dig rende rundt i grønne tights sammen med SVDL.

Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive et par ord om dig selv...

Møller

Belerophon709

Hvis der er nogen, der endnu ikke har opdaget hvem jeg er - og hvor storskrydende jeg er - så læser de nok ikke med hér... ;)

Men tak for velkomsten. :)

/Marcus

Norx

Jeg er stille lidt længere end planlagt pga væbnet røveri på arbejdet igår, der går nok lige et par dage eller mere før jeg er aktiv igen
Basballen's private gulvklud

Jazz_

Quote from: Norx on 17 January, 2015, 22:14:56
Jeg er stille lidt længere end planlagt pga væbnet røveri på arbejdet igår, der går nok lige et par dage eller mere før jeg er aktiv igen

Øv øv øv. Håber hverken du eller andre kom til skade. Er du ok? Tag hvad du skal bruge af tid...

Møller

GeneralRye

Navn: Oliver Rye

Hær: Som en af de få Bretonnia spillere vil jeg vise fanen til warm-up, som den eneste for 3. år i træk  ;D
Igen kommer det an på om det giver mening, og om hæren egner sig til dette nye meta..

Forventninger: alt efter hær valg, men generalt alt over 60 points er tilfredsstillende :)

Belerophon709

Jeg tænkte det var passende med billeder af holdet, så udenforstående kan genkende de enkelte, og har derfor ledt efter billeder af de syv andre. Desværre kunne jeg kun finde look-alikes.

Lur selv hvem, der er hvem:

Norx

paaske

KimH

Hmm - Frank, men han ser jo o' køn ud...
Hvis du er i tvivl - så charge !

van der loo

Så vil jeg også have den slik pind  8)

Jazz_

Så sker der en lille udskiftning på holdet. Vores alle sammens Smørhår stikker af til ETC holdet. Fuldt forståeligt både af hr Becel at acceptere og af manden der trækker tråden at se til 2md - holdets efter stærke kandidater. Nu er to af sidste års 2md-deltager på ETC holdet i år.

Men de store sko smørblomsten efterlader skal fyldes og da der samtidig var fra fald fra ETC holdet bukker vi os gerne og samler resterne op. Stor velkommen til BS, the human calculater with six-pack-buttons, til 2md holdet. Vi er spændt på hvad du har at byde ind med :)

Møller

GeneralRye

Ærgeligt med smørdrengen.. Men kæmpe yay til BS drengen :D velkommen på holdet!

Belerophon709

Ja, det er ligesom at skifte en smørkniv ud med en Bowie-knife... ;)

/M

Norx

Quote from: Belerophon709 on 05 February, 2015, 11:46:36
Ja, det er ligesom at skifte en smørkniv ud med en Bowie-knife... ;)

/M
Maybe even a Dundee knife ;)

Telmor

Tak tak. Kaare må bære min julemandsdragt, jeg var trods alt med til at sikre at i skal gå i dem i år...
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

van der loo

Quote from: Belerophon709 on 24 January, 2015, 19:01:47
Jeg tænkte det var passende med billeder af holdet, så udenforstående kan genkende de enkelte, og har derfor ledt efter billeder af de syv andre. Desværre kunne jeg kun finde look-alikes.

Lur selv hvem, der er hvem:

Markus får du lige opdateret billederne med vores nyeste spiller ?

GeneralRye

Kan simpelthen ikke lure hvem jeg er? Er jeg Panda?

van der loo

Nej Norx må være pandaen tror du er:

Belerophon709

Quote from: van der loo on 09 February, 2015, 14:29:07
Nej Norx må være pandaen tror du er:

Det er Tubz...

Olivia er Søren Pilmark. :)

/M

nargash

Kan man ikke se en opdateret liste med deltagere på holdet?
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!