News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Warmachine og Hordes i KBH

Started by Wyrath, 21 February, 2015, 10:08:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wyrath

Hej alle sammen.

Jeg er for nyligt flyttet til byen fra Aarhus, hvor jeg var meget forkælet idet der var et meget stort fællesskab omkring WM/H og mange rigtigt dygtige spillere.

Desværre synes jeg ikke det virker som tilfældet i KBH, men jeg tænker, at der må være nogle spillere rundt omkring, der også savner flere kampe/måske en fast modstander. Det har i hvert fald drænet på min motivation til at få malet, hvilket jeg synes er en kæmpe skam.

Erfaringsmæssigt er jeg ny til WM/H, men jeg har meget erfaring fra andre figurspil og er ambitiøs og kompetitiv. Jeg spiller Cryx og Legion (har også Skorne, men de frister ikke så meget).

Det kan selvfølgelig være, at jeg bare ikke ved, hvor der spilles og i så fald må I endelig pege mig i den rigtige retning.

På forhånd tak.

Mvh.
Andreas

Raktus

Hej Andreas
I Emperor's Pride er vi en lille gruppe på 6-8 stykker som spiller. Der er er par erfarne ræve som har påtaget sig projektet at lære nogle nybegyndere lidt om spillet. Jeg er en af de nybegyndere med ca 12-14 spil på bagen i alt. Det er typisk torsdag aften det kører. Ellers er der som regel god mulighed for at lave aftaler i EP.

Mvh
Jonas, legion
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

Gil

Der spilles også hver onsdag aften i Fanatic Østerbro fra senest 18:00(nogen gange fra 17:00 eller tidligere) til 22:00. Vi er fra 6-12 personer og der er både nyere og erfarne spillere, og 3 af os er Press Gangere, så masser af hjælp at finde.

Så der er du meget velkommen, og om tirsdagen er vi en stor gruppe som spiller i Fanatic Roskilde, jeg kører i bil derud og hjem, så et lift er muligt. Der er andre som kommer med toget eller egen bil fra Kbh også.
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Overhamsteren

Quote from: Wyrath on 21 February, 2015, 10:08:11
mange rigtigt dygtige spillere.

Desværre synes jeg ikke det virker som tilfældet i KBH

;D

Der bliver også spillet lidt i Rogue Trader, men det er mere efter aftale end noget fast vil jeg mene. Der burde til gengæld være mulighed for at male i selskab med dygtige malere hvis det har interesse. :)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

magecoth

jeg prøver at være nede i Rogue Trader de fleste tirsdage jeg kan komme til og er altid frisk på et spil :)

Hjelmen

Med den viden jeg har om WM/H miljøerne i Danmark, så vil jeg tro at du finder det mest kompetitive miljø i Fanatic. Dermed ikke sagt at der ikke bliver spillet WM/H i Rogue Trader, hvor jeg selv er inventar, men det er endnu ikke på det kompetitive niveau som der findes i Aarhus.

Men hyggespillere og malere er der mange af i RT, men det har du jo også oplevet ;D Og miljøet blomsterer langsomt, men sikkert også.

Velkommen til, under alle omstændigheder!

Wyrath

Quote from: Overhamsteren on 10 March, 2015, 13:16:52
Quote from: Wyrath on 21 February, 2015, 10:08:11
mange rigtigt dygtige spillere.

Desværre synes jeg ikke det virker som tilfældet i KBH

;D

Der bliver også spillet lidt i Rogue Trader, men det er mere efter aftale end noget fast vil jeg mene. Der burde til gengæld være mulighed for at male i selskab med dygtige malere hvis det har interesse. :)

Man må ikke klippe og klistre sådan i et indlæg!

:D

Tak for al jeres feedback og jeg vil prøve at undersøge mulighederne.

Gil

Hvad så, synes ikke vi har set dig, håber du finder plads i kalenderen til at prøve kræfter med os.
Battle Brother
Press Ganger

Wyrath

Quote from: Gil on 20 March, 2015, 13:23:07
Hvad så, synes ikke vi har set dig, håber du finder plads i kalenderen til at prøve kræfter med os.

Hej Gil.

Jeg vil gerne være med på tirsdag.

Er det muligt med et lift? Jeg bor på Frederiksberg, men kan sikkert finde hen til din arbejdsplads/hjemmeadresse uden de store problemer.

:)

Gil

Hejsa, godt at høre, problemet er at jeg i de næste par uger, har kørsels forbud grundet svært søvn apnø, så jeg tager toget i øjeblikket, men vi kan mødes og følges ad.

Jeg har fundet den billigste måde er med rejsekortet. evt. kontakt mig på pm.
Battle Brother
Press Ganger

Fredo

Undskyld den lette grad af threadomancy, men nu faldt jeg tilfældigvis over tråden, og tænkte at jeg ville udnytte chancen...

Jeg står selv i "næsten" samme situation - Jeg mangler et sted at spille WM/H.
Jeg er sprithamrende ny, dvs. har endnu ikke fået prøvet spillet endnu, på trods af at jeg har haft interessen i... 5 år? Fra før Mk. 2 i hvert fald :s

Interessen har selvsagt været varierende, men den er høj for tiden, så jeg kunne mægtigt gerne tænke mig at prøve kræfter med spillet, hvis jeg kunne finde en venlig sjæl der vil "tage mig under vingen".

Bom

Hej,

Det kan sagtens lade sig gøre, spørgsmålet er bare om det er lettest for dig at spille i KBH eller Roskilde?

I Roskilde spilles der hver tirsdag fra 17-22 (vi spiser oftest sammen omkring kl. 18 og spillene starter ved en 19 tiden) og vi er oftest en 10-12 stykker, både nye og gamle.

I Kbh spilles der hver onsdag fra 18-22 (her spiser vi også lidt.. :) ), fremmødet er ikke helt lige så højt her, men vi kan oftest godt samle en 5-6 stykker.

Vi har 3 Press Gangers hvert sted.. de samme 3 faktisk, de kan helt sikkert give et intro spil og du er også mere end velkommen til bare at komme og overvære nogle kampe og spørge ind til hvordan de forskellige ting virker.

- Peter

Fredo

København er nok umiddelbart nemmest, men da jeg har ungdomskort er Roskilde også muligt :)

Jeg vil da helt sikkert se om jeg ikke kan nå at komme forbi og kigge onsdag, så :)

Gil

Lyder godt, og ja vi vil alle 3 Press gangere være til stede i dag, så du kommer bare.
Battle Brother
Press Ganger

Fredo

Det lyder godt! :)

Jeg (og en kammerat) regner med at være der ~1830!

Gil

Hejsa

Nu vil jeg gøre mit yderste for at kigge herind dagligt, så alle spørgsmål der måtte være kan fint skrives herinde, og jeg skal svare hurtigst muligt.
Battle Brother
Press Ganger