News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tilmelding

Started by JP, 19 March, 2016, 21:56:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gorlak

Så vi mangler 1 mand nu? Burde da være doable!
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Verminaard

@ JP, hvis der nu ikke kommer et hold 13 og 14, kan jeg så ikke blive fri for terræn tjans ?
Selvom jeg elsker at slæbe terræn på tværs over landet, så ville det unægteligt blive en lille smule mere overskueligt for mig at skulle afsted  ;)

Tror godt vi kan tage nogle mats med hvis det er

JP

Hæ. Jeg tror ikke det er nødvendigt at du slæber noget med.
Med det terræn jeg og dukkelogen har, plus det Århus gutterne tager med burde vi være dækket ind.
Hvis det går galt bor Doktorevil i byen og så kan vi sikkert lokke med ham.

Kaltenberg

Quote from: JP on 13 October, 2016, 17:18:09
Med det terræn jeg og dukkelogen har, plus det Århus gutterne tager med burde vi være dækket ind.
Spændende. Har været lidt i tvivl om den her siden vi ikke har hørt noget.
Du må hellere lige tjekke med Lauge ang. det praktisk osv.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Gorlak

Jeg har kun lovet mit personlige og Gunzones terræn ud samt mine FAT mats. Så kun 10 borde :P
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Kaltenberg

Quote from: Gorlak on 13 October, 2016, 18:02:59
Jeg har kun lovet mit personlige og Gunzones terræn ud samt mine FAT mats. Så kun 10 borde :P
10 borde er vist lige og presse den. Specielt da Gunzone tilhøre Aroscon...
Må jeg foreslå vi to lige snakker sammen og Evt spørger omkring os. Sidste år dækkede vi 15 borde med hjælp fra enkelte andre. Det kan vi gøre igen.
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Gorlak

10 er intet problem, vi maler 2 hele borde ekstra i næste uge. Og Gunzones må du hellere diskutere med den anden - nu tilbagevendte - del af Aroscon om hvem der ejer, han sagde noget andet da han lånte mig det :) 

Derudover har jeg snakket med JP om terræn mængde og 10 er helt fint :)

Kaltenberg

Tænkte mere på besvært med at dele mit og dit op.
Men regner med du kontakter mig alligevel så vi kan få det ordnet.

Lyder fedt med to ekstra borde. Jeg har i forvejen 1-2 borde derhjemme.

Sigmaril

Er der nogen speciel grund til at hele den diskussion fylder en halv side i 40K tilmeldingstråden?

Gorlak

Ellers kunne folk da ikke følge med i mig og Trulles småskænderier om terræn? :D Come on, er da ikke som om vi ikke alle elsker noget godt PF drama - vi leverer bare :D

JP

Hvordan ser det ud med Team 9K 2.0 og venner? Mangler I stadig en mand? Eller har der været yderligere frafald?

Doktorevil

Jeg kender et par gutter, som måske gerne vil melde sig på et "get together" hold, bare for at prøve ETC viben. Jeg spørger dem lige:)

Verminaard

Quote from: Gorlak on 14 October, 2016, 17:12:04
Ellers kunne folk da ikke følge med i mig og Trulles småskænderier om terræn? :D Come on, er da ikke som om vi ikke alle elsker noget godt PF drama - vi leverer bare :D

I love it!

Ok, så jeg tænker at JP kontaker mig hvis terræn fra slagelse bliver nødvendigt :-)

Alustriel

Quote from: JP on 15 October, 2016, 07:50:03
Hvordan ser det ud med Team 9K 2.0 og venner? Mangler I stadig en mand? Eller har der været yderligere frafald?

Vi kommer som sagt ikke, det er en hold beslutning.

JP

Ok. Så har vi nok misforstået jer.

Hvordan ser det så ud med hold nummer 12?
Hvem vil gerne være med men mangler et hold?

Kaltenberg

Quote from: Alustriel on 15 October, 2016, 16:30:35
Er der eventuelt enkelte af jeg som kunne tænker jer at komme?

Alustriel

Quote from: Kaltenberg on 15 October, 2016, 19:50:31
Quote from: Alustriel on 15 October, 2016, 16:30:35
Er der eventuelt enkelte af jeg som kunne tænker jer at komme?

Jeg kører den lige forbi holdets FB gruppe og henviser dem til tråden her :)

Gorlak

Quote from: Doktorevil on 15 October, 2016, 08:08:21
Jeg kender et par gutter, som måske gerne vil melde sig på et "get together" hold, bare for at prøve ETC viben. Jeg spørger dem lige:)

Var der bid Peter? :)

Doktorevil