News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Overlevelse for FROB/ 9th i østjyland.

Started by søren h, 14 August, 2016, 16:57:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

søren h

Hej alle spillere i Østjylland, jeg har et emne jeg gerne vil diskutere med jer alle sammen. Som I nok ved har vi en klub i Århus som hedder FROB. Vi er et par gutter som kæmper for at holde liv i gruppen, men selv om der er en del spillere i og omkring Århus er der ikke mange af dem der er medlem eller spiller i klubben. Jeg mener selv at det er virkelig vigtigt at have en klub fordi det er den eneste måde at få nye folk folk til at spille 9th age på. Men vi er ved at være så få som støtter op om klubben at det er svært at overbevise de nye, der en gang imellem kigger ned, om at der rent faktisk er et spilmiljø i Århus. Personligt elsker jeg at spille 9th age og vil rigtig gerne få vores miljø til at vokse igen, men det er virkelig svært hvis ikke vi arbejder sammen om det.
Jeg vil rigtig gerne høre fra alle jer om der er noget vi i FROB kan gøre for at få flere af jer ned og spille i klubben, og hvis I har haft nogle dårlige oplevelser vil jeg meget gerne høre om dem, så vi kan prøve at forbedre stedet. Vi gør alt hvad vi kan for at holde stedet i live, da jeg syntes det ville være en skam ikke at have en klub for warhammer i Århus.

Zidane_blade

Flere spilsystemer? (Blot taget ud fra den observation, at kun 9th er nævnt)
Eskalerings kampagner for nybegyndere?
Flere hobby relaterede events (udover "blot" gaming)?

Ehmm....ja ????
For we are the sons of Grugni; alone we are rocks, united we stand with the strength of a mountain.
Man må aldrig sige: Nu skal jeg bare slå alt andet end 1'ere!

Hingsten

Jeg har jo besøgt jer og synes der super hyggeligt. Og der var da mere end fantasy :) også er i jo både super imødekommende og flinke at snakke med :)
Så kan kun støtte op om at besøge jer :)

Mvh Dennis
Det røde og hvide tøj måtte godt blandes ikk?

Nixon

Foreningen virker meget lukket omkring sig selv. Det kan være et problem, at foreningen ikke kommer mere ud og viser fanen.
Der bliver ikke gjort meget for at dyrke de unge spillere.
Og så er der både DL og Einherjerne at konkurrere med.
Selv er jeg blevet for gammel til FROB, var medlem i mange år, men måtte sande at prisen var for høj i forhold til hvor tit jeg kom.
FROB er et fint sted med en god beliggenhed, men I gør alt for lidt for at komme ud.

Drachenfels

Jeg syntes FROB er et fedt sted at spille.

Boede jeg tættere på Århus var jeg helt sikkert fast medlem.  :)