onsdag d 9/11-2016

Started by smoelf, 07 November, 2016, 07:46:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smoelf

jeg kommer senere denne gang pga firma event (bowling i Haslev)

men er med på brætspil
Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil

Arnfeldt

Jeg har en aftale med Danni
Spiller: 40k: ultra smurfs
D&D, Pathfinder
magic, starwars miniatures 
div. brætspil

Checkmate

Jeg vil gerne spille Warhammer 40k med nogen.

Nh

Jeg har glemt at smide mit X-wing grej i bilen til morgen, men jeg kigger nok lige forbi alligevel og ser om der er et eller andet jeg kan deltage i

nielsen333

overvejer at komme et smut forbi med min 40k itc liste... ville der evt være nogen der ku ta et spil?

Checkmate

Quote from: nielsen333 on 09 November, 2016, 08:00:37
overvejer at komme et smut forbi med min 40k itc liste... ville der evt være nogen der ku ta et spil?

Det vil jeg gerne! hvor mange points?

havtaska

jeg kommer forbi og vil gerne være med til noget brætspil. Jeg kender ikke så mange forskellige spil endnu, men vil rigtig gerne lære nogen nye spil at kende.

mvh
Mikkel

nielsen333

Quote from: Checkmate on 09 November, 2016, 15:40:26

det vil være 1850... men er li ved at finde ud af transport og sådan.. hva tid åbner i og hvor tæt på stationen er det

nielsen333

der er vel ikk tilfældigvis nogen fra næstved eller tæt ved der kommer idag? :)

Checkmate

Quote from: nielsen333 on 09 November, 2016, 15:50:49
Quote from: Checkmate on 09 November, 2016, 15:40:26

det vil være 1850...

Det er bare I orden!

nielsen333

hvordan har i det egentlig med umalede figurer og forkerte våben på figurer? jeg har ikk fået malet mit endnu da jeg stadig er på forsøgsstadiet

Sandercation

Quote from: nielsen333 on 09 November, 2016, 16:26:54
hvordan har i det egentlig med umalede figurer og forkerte våben på figurer? jeg har ikk fået malet mit endnu da jeg stadig er på forsøgsstadiet

Det er helt fint. :-)

nielsen333

det kommer sku desværre til at blive en anden dag, den offentlige transport kommer til at passe enormt dårligt.. men hvis kan kan købe en gæstebillet til en af jeres lørdage vil jeg meget gerne det.. øve lidt til warzone :)

Checkmate

Quote from: nielsen333 on 09 November, 2016, 17:30:03
det kommer sku desværre til at blive en anden dag, den offentlige transport kommer til at passe enormt dårligt.. men hvis kan kan købe en gæstebillet til en af jeres lørdage vil jeg meget gerne det.. øve lidt til warzone :)

:( øv, men saa kommer jeg heller ikke.

Checkmate

"forresten" hvad er det edenlig for nogle bratspil folk snakker om saa ofte som de gerne vil spille?

Sandercation

Quote from: Checkmate on 09 November, 2016, 17:50:34
"forresten" hvad er det edenlig for nogle bratspil folk snakker om saa ofte som de gerne vil spille?

Brætspillerne har vist alt hvad hjertet begærer ;-)

Lady D

Quote from: Checkmate on 09 November, 2016, 17:50:34

Det er alt muligt Checkmate. Stefan, Ulrik og Kaffe bringer ofte flere forskellige spil med - det kan både være kort- og brætspil, spil hvad man arbejder sammen, spiller mod hinanden, spil hvor man skal samle goods eller slå hinanden ihjel. Lidt af hver, og som regel meget hyggeligt. Så vær endeligt med, hvis du ikke lige har en modstander :)