News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Ravneborg - Ladder Tournament - Season 1

Started by Ninu, 12 April, 2017, 08:18:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ninu

Jeg skal selv spille mod Henrik torsdag.. så skal nok blive sjovt :) Husk at tælle point op :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

catandy

Når nogen har brug for at tage et skridt ned af rangstigen, så byder i bare op til dans ;D
Nihil temptatum, nihil adeptum.

kasper87

jeg er klar til 1 spil lørdag formiddag og et til om aftenen :)
kom glad

Trump Kings

Miffer

Quote from: catandy on 03 May, 2017, 17:43:19
Når nogen har brug for at tage et skridt ned af rangstigen, så byder i bare op til dans ;D

Er du i live Anders?? Hvordan gik det den fredag??
Ravneborg - Figur- og brætspil samt Pen&paper
Islev skole Tirsdag 18-23, Onsdag 18-22 og Torsdag 18-23
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Reaper

Ok, jeg logger mig på med KoE og ID.
Dan Østergaard

catandy

Quote from: Miffer on 03 May, 2017, 18:59:33
Quote from: catandy on 03 May, 2017, 17:43:19

Er du i live Anders?? Hvordan gik det den fredag??

Operationen blev udsat til 12. juni :-[ Så jeg er i live indtil da  :)
Nihil temptatum, nihil adeptum.

Miffer

Andreas (Dark Elves) vs Miffer (Lizardmen)
16 vs 4

Sejr til Andreas
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Ninu

Der er spillet 3 kampe indtil videre. Og kravet var sat på 5 kampe før pointene begyndte og tælle. Det er dog for højt nu vi kun er de 12-13 hære. Sænker den derfor fra 5 til 3 kampe. Så så snart man har spillet 3 kampe så er man "kvalificeret" og spiller med om en slutpræmie. :)

Andreas har spilet 2 kampe nu. Og 4 andre har spillet 1 kamp.

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Reaper

Hvorfor ikke sige at alle kampe tæller, men du kun er med i slut spillet hvis du spiller mere end 5 kampe?
Dan Østergaard

Ninu

Kunne man sagtens.. Men før der kan gives lidt +/- point for at udfordre op/ned :)

Vi kan godt sige at alle point er med fra starten af.. men man får ikke nogle Bonus for at angribe forskellige placeringer før der er spillet mere end 2 kampe med hæren.

Som sagt så er jeg med på alle idéer.. Det her virkeligt en ren undskyldning for at vi kommer ud og får spillet nogle spil.. Jeg har brug for en gulerod.. og jeg sætter gerne en præmie på højkant til top 3 ved "enden" (tænker Slut Aug).. Så er der tids nok til at starte noget andet eller gå videre med sæson 2 :)

Reaper

Hvem er frisk på et spil i norgen? jeg stiller Infernal dwarves
Dan Østergaard

Blutvogt

Henrik (High Elves) vs Andreas (Dark Elves)
10 vs 10

Uafgjort

P.S.: En vanvittig blodig kamp i går. 8)

Reaper

Kasper(UD) vs Dan(ID)
               0-20

Dan Østergaard

Reaper

Andreas (de) vs Dan (id)
          0-20
Dan Østergaard

Ninu

Jeg smider regnearket op i løbet af natten.. Skal bare lige have styr på de systemnedbrud der er på arbejdet :P

Reaper

Jeg syntes ikke at kunne finde linket.
Dan Østergaard

Ninu

Nej.. jeg nåede det ikke mens jeg var på arbejde og har ikke været hjemme det meste af weekenden.. Arbejdet var sgu lige lidt mere travlt end det normalt er :)

kasper87

Henrik vs Kasper - 0-20
med mine tomb kings

Ninu

Hej Folkens,

Nu ser jeg at alle herinde er på Facebook. Hvad siger i til at vi opretter en gruppe der som vi kan aftale spil i osv?.. Det vil gøre det hele en del nemmere med direkte chat og notifikationer :)

Vi holder tråden åben her uanset med opdateringer og så der er mulighed for at andre ser det? :)

MrTec

Tilmelder mig med Demons / Wood elves.

Johan Ømand Jensen

Miffer

Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Ninu

Lorte udregninger.. Fandt ud af at jeg havde fået givet folk der angreb en meget højere på listen alt for stor bonus.. så var man nr 9 mod nr 1 og vandt 20-0 så vandt man faktisk 120 - -80 :) retter lige :)

Miffer

Andreas vs Miffer (udfordrende)
7 - 13
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

kpl.blutch

Hvad hulen ... er der slet ikke nogen WotDG spiller  :o

Skriv mig på med WotDG. Så ved jeg ikke om der er åbent på torsdag (helligdag), eller om der er nogen der skulle have lyst til, at komme ind til Gammeltoftsgade. Formiddag/eftermiddag

Christoffer

Reaper

Dan Østergaard