News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

MR's blog of change

Started by MR, 14 April, 2017, 18:57:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MR

Så er der AoS på drengen!

Projekter:

• Everchosen
  • Disciples of Tzeentch
  • Warhammer Quest: Silver Tower

Pt. står den på maling af figurer fra Silver Tower, som skal danne grundlaget for min Tzeentch-hær.

Ved sgu ikke helt hvordan de skal bases - inspirationen er ikke kommet endnu.

It became apparent that one reason why the Ice Giants were known as the Ice Giants was because they were, well, giants. The other was that they were made of ice.

Ravenwing

Fedt! Glæder mig til at følge dit arbejde.

Jeg har set en del baser malet som pladerne i Silvertower. Mega fedt, men kræver også lidt af en indsats. Måske du kan få inspiration der?
Jesper, medlem af Emperors Pride

MR

Quote from: Ravenwing on 14 April, 2017, 21:15:27
Fedt! Glæder mig til at følge dit arbejde.

Jeg har set en del baser malet som pladerne i Silvertower. Mega fedt, men kræver også lidt af en indsats. Måske du kan få inspiration der?

God idé, det vil jeg undersøge!
It became apparent that one reason why the Ice Giants were known as the Ice Giants was because they were, well, giants. The other was that they were made of ice.

MR

Første update. Har ringe belysning herhjemme så malingen ser noget grov ud på billederne desværre.

Har været rimelig effi, hvis jeg selv skal sige det, og har nu første del af monstrene færdige. Især grot scutlings var en bitch at male (sort grunder + Elysian green er ikke en effektiv kombination), og kan se at jeg mangler yderligere highlights på huden.

Er med min Ogroid Thaumaturge, men mangler yderligere detaljer i ansigtet og lidt mere kontrast på den grønne ild. Derudover ærgrer jeg mig over at have brugt Guilliman glaze på hans tatoveringer, da det visse steder har givet en uheldig skinnende effekt.

Pink horrors var overraskende sjove at male, og er tilfreds med resultatet.

Pt. er jeg i gang med 4 x Blue horrors, og derefter er det de små Brimstone horrors der står for skud.

Raktus

fedt Mads! der er fart på¨silvertower! :D
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

Master Ciaphas

Fedt! Nogle dejlige Pink Horrors!

golddigger

Er du svedt det er høj opløsning du har taget billeder i. Hvis man klikker på tzeench mino kan man kun lige se økseskaftet!

MR

Quote from: golddigger on 16 April, 2017, 12:53:14
Er du svedt det er høj opløsning du har taget billeder i. Hvis man klikker på tzeench mino kan man kun lige se økseskaftet!

Mjah, ved ikke lige hvad der skete - det er bare taget med en iPhone 7, og tror ikke den linse er specielt god :D
Skal se om jeg kan skaffe mig en billig lyskasse så jeg kan tage nogle bedre billeder.

MR

Så blev Blue horrors færdige.

Next up er 4 x Brimstone horrors, og så skaven typer.

Raktus

De ser rigtig fede ud buddy, men er du ikke begyndt at tilegne dig en dårlig vane? Dine baser ser en anelse rå ud???
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

MR

Så er der nyt fra Silver Tower fronten. Der kom lige en baby ind i billedet, men fik malet to skaven-typer færdige.

Er nu i gang med 8 x Kairic Acolytes. De ser ud til at være ret hurtige at male, da der er store mængder hud på modellerne. Kan også se at jeg har haft problemer med samle-linjerne, som er ret tydelige på nogle af figurerne desværre. Nu er jeg gået i gang med malingen, så det er vist for sent at gå i gang med green stuff.

MR

Så blev de otte Kairic Acolytes færdige også.. det de endte med at tage ret lang tid, med en masse små irriterende detaljer som jeg blev ved med at finde på dem.. Der mangler stadig enkelte småting såsom tånegle, men dem må jeg tage når de bliver baset sammen med resten af figurerne.

Next up er seks Tzaangors, som jeg glæder mig til at prøve kræfter med. Derefter er det kun familiars og en Gaunt Summoner der mangler før jeg er færdig med alle de onde.

Mit baseprojekt er også godt undervejs, og jeg glæder mig til at se, om min idé virker.

MR

Så kom der et styks Balewind Vortex ind fra højre der lige blev malet, samt den første af seks Tzaangors. Det tager alligevel noget tid at male den blå hud de har, og skal lige have fundet en genvej. Pt er det Hoeth blue, shade, mere Hoeth blue, Fenrisian grey og den der helt lyse blå jeg ikke husker hvad hedder nu.