News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Sigøjneres Epic wannabe

Started by Miguel, 17 April, 2017, 13:19:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miguel

Copy paster lige mit indlæg ind her, som først var en del af en fælles tråd.

Well... jeg har jo egentlig også været en lille smule med. Jeg er dog nok den der har været længst om at komme igang med at male. Lige pt. sidder jeg med foreningens del af en Tau styrke og en større IG hær, doneret af min ven... små indkøb fra ebay og ikke mindst, en hulens masse 3d printede tanks :D Det er sjovt at printe figurer, selvom det er tydeligt de ikke har samme kvalitet. Alligevel syntes jeg de er udemærket til tabletop standard.

Her kommer lidt update på IG projektet:

Jeg fandt orginale rough riders (12 stk) på ebay til 80 kr, så dem købte jeg. Ligedeles købte jeg 8 stks sentinels og nogle løse ogryns for 150. arty, Hydra, "nuke missiler" og transports er noget jeg fik fra Kragh's gemmer. Den mand har et kæmpe bibliotek af gamle dukker som han har købt igennem tiden. Endnu vildere end det jeg har liggende (og det siger ik så lidt).
Super tanks og Russerne har jeg selv printet, men med hjælp fra en ven :D så jeg nu kan selv. De har ikke i nærheden af den kvalitet som originale modeller, men det er til at skaffe og til okay priser.

Alt har næsten fået grund farve og er klar til wash.

Mit steel legion 3000 point manglede inf. Egentlig spiller vi på fow baser og havde tænkt mig at følge den tråd, men mine køb på ebay var allerede limet på baser, og de sad simpelhen for godt fast. De her er nogle valhallan gutter og har malet det ene kompagni med en rød hjelm, så der kan ses forskel.

nærbilled af mine valhallen inf, med hurtig high lights bleached bone as allways på kapper. De er ret fede sådan nogle bølgede kapper og de grove skygger gir modellerne mega meget liv (IMO)

Russere klar til markings og detaljer efter wash. Man kan ane mine chimeras med high lights... nemt og hurtigt tema som jeg tror jeg holder fast i.

Det var mit for nu :D

Miguel

Der er blevet kastet med lidt maling her i påsken. Mine stand-in for Baneblades er færdige og fået er par overskydende decals fra fow. Det samme har mine russere. Derefter fik de lidt græs m.m. Planen var egentlig noget sne, men kunne ikke finde det.

rosenaa

Ser da godt ud - mht. sne, så kan du med held, bruge en tyk Hvid og duppe det på den eksisterende overlade af græs mv.
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby