News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Mærkelige symboler i teksten på PF

Started by Hjarl, 16 May, 2017, 07:35:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Er jeg den eneste hvis PF ser lidt underlig ud her til morgen? Det ser ud til der er et problem med de tre sidste bogstaver i det danske alfabet...

Olivia

princelarming

Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

VonPanne

Jeg kigger p? det i l?bet af dagen.

VonPanne

Webhotellet har lavet en opdatering i nat der har lavet kludder i det. De er paa sagen med at rette op paa det, men jeg ved ikke hvor lang tid der gaar.

Waaargh

Mit PF staar til at vaere paa indstillet paa engelsk. Troede jeg selv skulle aendre indstillinger, hvillet dog viste sig svaerere end som saa.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Kaltenberg

Quote from: Waaargh on 16 May, 2017, 17:09:23
Mit PF staar til at vaere paa indstillet paa engelsk. Troede jeg selv skulle aendre indstillinger, hvillet dog viste sig svaerere end som saa.
Lykkedes det? Er det en l?sning?
Det er faktisk lidt tr?ls at l?se Powerfist lige nu.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

VonPanne

Jeg tvivler paa at I kan goere noget for at slippe for det. Det er paa serveren at der skal rettes noget. Jeg har rykket dem og har faaet eskaleret mit issue, og haaber paa at der snart sker noget. Jeg beklager og ved godt at det er irriterende.

Waaargh

Jeg har ikke fundet en indstilling der aendrede noget.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Player1

Bliver det rettet med tilbagevirkende effekt, eller vil der komme et rollback af forummet til den senest fungerende udgave?

rosenaa

Quote from: Player1 on 17 May, 2017, 17:43:06
eller vil der komme et rollback af forummet til den senest fungerende udgave?

S? ville jeg kunne n? den sidste Auktion ?  ;D
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

rosenaa

Quote from: Hjarl on 16 May, 2017, 07:35:20
Det ser ud til der er et problem med de tre sidste bogstaver i det danske alfabet...

Det ser ud til at de bogstaver som har Apostrof over heller ikke virker  :)

Skilkoff

Nu har jeg ogs? det problem. Skal jeg bare vente eller kan jeg selv g?re noget ?

FreddyRæv

Samme her.
Har pr?vet med forskellige browser og forskellige PC'ere s? det er ikke d?r problemet ligger.

Der er en fejl i sidens charset p? en eller anden m?de.
Det er et job for programm?rene  :o

Thejs

Quote from: VonPanne on 16 May, 2017, 21:30:45
Jeg tvivler paa at I kan goere noget for at slippe for det. Det er paa serveren at der skal rettes noget. Jeg har rykket dem og har faaet eskaleret mit issue, og haaber paa at der snart sker noget. Jeg beklager og ved godt at det er irriterende.
Som VonPanne skriver, er det p? serveren at det skal rettes. Man skal (og kan) ikke selv l?se det :)
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

VonPanne

Det ser ud til at det nu endeligt er kommet p? plads igen. Jeg har haft fat i webhotellet adskillige gange undervejs, og sagen var g?et i st? i en indbakke. Jeg er ikke ligefrem imponeret over deres h?ndtering af sagen, og det har de ogs? f?et at vide.

L?sningen har dog ikke rettet op p? alle indl?g der er skrevet mens fejlen var der, s? de vil stadig se forkerte ud. Alle indl?g f?r fejlen og efter fejlen burde dog v?re normale. Jeg vil lige vurdere om det giver mening at fors?ge at rette op p? det.

VonPanne

Heh, og der var jeg saa for hurtig... nevermind then.

Gamle indlaeg ser fine ud, nye indlaeg giver stadig fejl.

princelarming

Man kan slet ikke poste, hvis teksten indeholder forbudte bogstaver...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Kristian

Jeg kan slet ikke oprette nye topics, eller sende PM.
Konge af Lethian!

VonPanne

Nå, så er vi vist back in business, langt om længe. Jeg beklager meget at jeg tog boardet offline uden varsel, men problemet havde udviklet sig og var blevet værre, så det krævede handling. Webhotellet er ikke i særlig høj kurs hos mig lige nu, og der måtte et langt sejt træk til fra min side, for at få rettet databasen og data op igen.

Jeg håber at jeg har fået det hele med, det ser i hvert fald fint ud, men hvis I spotter noget (væsentligt), så giv mig gerne besked. Hvis der er nogen der har problemer med at logge ind eller deres brugernavne ser mærkelige ud, så kontakt os via vores Facebook side.

Jeg kan se at nogle af de indlæg der er postet i de sidste par dage stadig har lidt fnidder, men så længe det er enkelte indlæg, så overlever vi nok.

Waaargh

Gorlak

Fedt! Tak for at få det fikset, vi savnede PF :)
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Silva

Det er sgu' fedt at du (og mods generelt) lægger så meget arbejde i at få foraet til at fungere.

Thejs

Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.