News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Frostgrave

Started by Honsou, 26 May, 2017, 20:32:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Honsou

Så fik Jens lokket mig til at købe noget Frostgrave, og i dag prøvede vi det så på Malifaux kirkegården.

Jeg har købt en Thaumaturge, ham med det sværeste navn, og en Necromancer. Jeg prøvede Thaumaturge, da der står han er lidt Erik-agtig i beskrivelsen, i bund og grund en good guy  der hjælper. ;)

Jens havde en ond HEKS, og tilmed en MANDLIG heks, så bliver det vist ikke mere ondt.

Vi tog bare en test, men det med ubegrænsede ture, var vi enige om der skulle pilles lidt ved, vi stod 6-8 ture bare og sloges i en klump, og Jens mistede faktisk hele sit crew.

Men spillet var ganske fint, jeg opdagede dog at det med at kaste spells på 16+ var en rigtig dårlig ide at tage med, for så fik man en masse skade når man ruller som jeg gør.

Det med neutrale monstre der dukker op er ret fedt, især fordi der i tur 1 kom en Snow Troll og tævede løs på Jens, mens min templar stod over for 2 slatne zombier. :D

Helt sikkert et spil der er som skabt til kampagne, hvor mine gode gamle Mighty Empires brikker, kan bruges. Der passer Malifaux ikke helt så godt, trods der er lavet regler til det.

Onsdag samlede jeg en flok Frostgrave modeller og 6 treasure markers, sprayede dem om aftenen, torsdag malede jeg løs, og i dag var der så lidt farver på, til dagens slag.

Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

doc watson

det var nogen fine kultister du havde med i kampen.
Slås ville de ihvertfald gerne.

Honsou

Og en effektiv apprentice. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Grobut

Uh Frostgrave!

Post endelig mere! Måske jeg kan være med en dag  :)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær