News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Initiativet 40K klubbord til GF 2017

Started by AlexBware, 07 September, 2017, 09:08:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AlexBware

Hej Initiativet.

Jeg vil starte med at sige, at vi har nogenlunde styr på terrænet til GF - så denne besked er ikke et råb om hjælp :)

Forleden fik jeg den idé, at man kunne spørge forskellige 40K klubber/grupper, mv. om de kunne tænke sig, at stille et tematisk klubbord til GF.

Jeg har kun spurgt klubber på Sjælland, men tænkte at I ikke skulle snydes for muligheden.

På tilmeldingslisten kan jeg se, at der er rigtigt mange nye spillere med - Det er altså ikke bare "The Usual ETC Suspects", som stiller op (Der faktisk så få af dem, at det er lige før det er kritisabelt :) ).

Men ud over, at det vil være mega fedt, med nogle fede temaborde - så er det også en mulighed for at lave lidt reklame for de forskellige 40K klubber i kongeriget, og forhåbentlig skaffe disse et par nye medlemmer.

Er det noget, som I kunne have interesse I? – Jeg har jo af geografiske grunde aldrig være hos jer, så jeg aner ikke om I har en masse fedt/flot terræn (ud fra billeder i tråden er der muligheder).

Hvis I har noget fedt terræn (evt. med tilhørende måtter), og har 40K spillere, som skal med til GF 2017 (det har jeg ikke overblik over), så kunne det jo være, at I havde lyst og mulighed for at tage noget med, selvom I kommer langvejs fra.

Hvis I ikke har alt for meget fedt terræn eller det trænger til at blive repareret, så er dette jo en oplagt mulighed til at råde bod på det :)

Planen er, at der kommer et specielt bordkort på alle klubbordene, hvor der står informationer om jeres klub, hvor I spiller og evt. kontaktinfo (eller, hvad I ellers vil have, der skal stå).

Det spilmæssige kravet til terrænet er flg.

1)   Det skal være fedt at se på!!! – Det giver sig selv, men det er jo det vigtigste.
2)   Mht. temasammensætningen, så er der sådan set frit slag, men der skal helst være en del Line of Sight blockers af forskellige størrelser, som virker fra forskellige vinkler – Og meget gerne et par stykker med en højde på min 6 cm, da den nyeste udgave af 40K kan være ret blodig, hvis man ikke kan gemme sig.
3)   Det skal være fedt at se på - Gerne lidt ud over de sædvanlige GW-ruiner, mv. Det giver jo også bedre reklame, jo federe det er.

Der er borde med spilleplader, så det skal I ikke tænke på - Men evt. måtte eller andet er mere end velkommen.

Skriv gerne en PM til mig, om det kunne have interesse.

Mvh
Alexander

Dorner

40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019