News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Introduktion

Started by Belial, 14 March, 2015, 20:59:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Belial

Det startede egentlig lidt som en joke, men Dukkelogens Kage Army Selection (KAS - til dem som foretrækker forkortelser) har virkelig vundet indpas hos os i Dukkelogen.

Vi er en lille gruppe spillere i det midtjyske, som samles hver anden torsdag til 40K spil og kage. Vi spiller andre spil, men 40K er samlingspunktet.

Vi har efterhånden spillet i mange, mange år og prøvet utallige editions, AS-systemer, NAS osv, osv.

Vi havde et ønske om, at prøve hære som bevægede sig væk fra ETC niveau og som gjorde, at man kunne stille med low power hære uden at blive tromlet ned gang på gang. Ligeledes havde vi en forhåbning om, at der ville dukke et par mindre cost effective enheder op på spillebordene.

Nå men til sagen. Her er Dukkelogens Kage Army Selection:

Det er det hårdeste og mest retfærdige AS, vi er kommet frem til gennem de mange år, hvor vi har rodet med AS-systemer.

Hver spiller til logeaften får 2 stemmer.

En stemme på "Dagens bisserøv" (væmmeligste hær ført af den største nidding, som vi andre må trækkes med i logen - efter egen personlige overbevisning)

En stemme på "Puppet Master" (mest fluffede eller hyggelige rulle vådt bølgepap, som har sat sine baser på et 40K bord).

Konsekvenser:

"Bisserøven" skal give kage efterfølgende logeaften (mindst bananroulade hvis det er en meget, meget slem hær  ;D )

"Puppet Master" beundres af sine Fellow gamers, som den der har fundet den ene, den sande vej til 40K Nirvana. En kæmpe blandt små bitte tissemyrer. Han må pryde sin PF-signatur med titlen "Puppet Master" indtil nogen vrister titlen fra ham ved at være endnu mere awesome end det næsten er tilladt. "Puppet Master" får tilmed lov til at få det første stykke kage efterfølgende logeaften.

Belial

#1
Hvorfor så lave en blog?

Vi vil gerne vise nogle alternative og måske noget mere low power hære frem. Desuden er vores KAS jo forfærdeligt subjektivt, så derfor synes vi, at det kunne være sjovt at kende andres mening om hærene.

Vi vil derfor lave en poll for hver torsdag vi mødes, så du kærer læser kan stemme med. Vi vil allerede have valgt på aftenen, men det ville være fedt, hvis andre gav deres besyv, så vi også havde en fornemmelse af, at vores vurdering var nogenlunde.

Det skal dog siges, at der til tider stemmes taktisk, så der kan være to bisserøve på en aften. Det er dog relateret til et ønske om mere kage, rettere end en helt fair vurdering af hærene. Ja så seriøse er vi nemlig... når det kommer til kage.  ;)

Belial

Dukkelogens medlemmer tilskyndes at poste billeder og kommentarer om deres kampe i trådene, så man kan se hærene i aktion, men det er ikke et krav.

Bare en bonus. :)

Belial

Så er den første afstemning oppe:

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=85709.0

Da poll'en kun kan vise, hvem i synes skal give kage, må i gerne skrive en kommentar om, hvem der skal have Puppet Master prisen også.

I må i det hele taget gerne knytte en kommentar til jeres valg, hvis i føler for det. :)

Spørg endelig til forkortelser og andet, hvis i er i tvivl.