News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvem er Shamanen så (Læs gerne først)

Started by shamanen, 24 October, 2015, 14:32:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shamanen

Hej og velkommen i Tipien.

Hvem er jeg:
Jeg hedder Frederik Gad, er 27 år gammel og er bosiddende på Amager sammen med min kæreste gennem 5 år. Til daglig læser jeg til bygningskonstruktør og er pt. På 5 semester ud af 7 styks.

Hvor længe:
Min interesse for 40k startede for mange år siden, tilbage til dengang hvor jeg blot var 7 år gammel og købte mine dukker i henholdsvis bog og ide, Kazoom og fantask.
Dengang det nuværende zombie kit til fantasy kom frem startede jeg på fantasy, som derefter fik alt min opmærksomhed.. Efter at jeg så som 17 årig fik job i faraos cigarer kom interessen til 40k igen og har været der lige siden, med lidt afsporing til blood Bowl, mordheim osv. Af andre små spil.
Så rundt regnet har jeg næsten været i hobbyen/ leget med dukker i 20 år.

Emner på bloggen:
ORKER! Jeg har en kæmpe kærlighed for Orker, og det er uanset hvilket spilsystem vi snakker om.
Så orkerne vil fylde rigtig meget på denne blog, men jeg har også nogle andre hærer på malebordet.
Det drejer sig om grots og nurgle dæmoner....
Men orkerne vil klart fylde mest og være den mest aktive tråd.

Jeg håber at dette fangede din interesse og du har fået lyst til at læse mere og følge med i hvad der sker i mit hobby liv?

Jeg vil naturligvis altid gerne hører din mening omkring mine projekter, så længe den er konstruktiv.

Det var så hvad denne blog handler om. og velkommen til.
The Waaagh are a cross between a mass migration, holy crusade, looting party and pub crawl, with a bit of genocide thrown in for good measure.

Looking for 40k team to join - have nurgle daemons, chaos knights and orks!

Waaargh

Edit:
Hva? Jeg her lige spildt 5 sekunder af mit enormt vigtige PF-liv som, ka du så lige komme med en ordenligt intro :P
Du er sgu så dejlig, Frederik  :-*

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

shamanen

Quote from: Waaargh on 24 October, 2015, 15:07:15
Hva? Jeg her lige spildt 5 sekunder af mit enormt vigtige PF-liv som, ka du så lige komme med en ordenligt intro :P

Er det bedre nu Morten?
The Waaagh are a cross between a mass migration, holy crusade, looting party and pub crawl, with a bit of genocide thrown in for good measure.

Looking for 40k team to join - have nurgle daemons, chaos knights and orks!