News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Malifaux

Started by Jenova, 30 December, 2017, 13:28:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rosenaa

Fra Billing boat kan der indkøbes forskellige metal kanonrør  ;D

Det ser fedt ud som ben - eller blot en knogle fra et skelet fra WH - eller tre stykker tandstikker - eller en lille dukke fra f.eks. Lego (der findes en de bruger som bla. Oskar trofæ) eller fra en 6 mm militær figur
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Thejs

Det passer bare dårligt til fluffet, hvis de ikke ligner almindelige børn. Det er ret svært at forsvinde i mængden hvis ens ene ben er et gevær...

Jeg ville lave en kopi af et af de andre ben med instant mold og enten greenstuff eller miliput. Det nye ben skal bare sættes på og måske rettes lidt til, det burde være mere overskueligt, end at lave et ben fra scratch.
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

rosenaa

Eller lave den ene om til en pige ?

Så skal der jo kun laves en lang kjole med en sløjfe i ryggen  8)
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Player1

Quote from: Thejs on 07 February, 2018, 13:26:00Det passer bare dårligt til fluffet, hvis de ikke ligner almindelige børn. Det er ret svært at forsvinde i mængden hvis ens ene ben er et gevær...
Skyder-skanker > Fluff

Jenova

Så blev den lille fyr færdig. Jeg er meget tilfreds:

Jeg har stadig ikke beslutte hvad der skal ske med træbenet....
Jenova Painting -  Like watching paint dry

guapo

Lækkert malejob. Jeg kan godt lide at du har holdt det meste af figuren i mørke farver med blødt blendede, rimeligt sparsomme highlights -det får virkeligt øjnene til at sige *POP* og lyser ansigtet op :)
Smile, it enhances your face value

Jenova

Så er der flere sure, turkise babydemoner på vej:

rosenaa

rubber

De bliver rigtigt fine. Den blå hudfarve er lige i skabet.

Mvh. Tim

Jenova

Igen billeder i denne post (øv), men det går faktisk ok med at få malet. Jeg har malet huden færdig på begge baby-basserne og er klar til at lege lidt med NMM på deres våben (ikke så svært, fordi de er så små). Jeg håber at blive færdig inden for en uges tid.

Så ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal male bagefter. Jeg har samlet en masse figurer, så der er nok at vælge imellem. Jeg må se, hvad der taler til mig.

Ind imellem maler jeg lidt på nogle forskellige 3D printede markers, som jeg har købt. Det er hyggeligt og nemt, og jeg synes de bliver vildt flotte.

guapo

Du skal selvfølgelig male din 'Mini-me' fra Hasslefree og stille den op i Maleudfordringen :)

Kan du ikke fortælle mig hvilken blå/grå/grøn farve du har brugt på de DæmonSkarnsunger der -det er en lækker farve...

Jenova

Quote from: guapo on 27 February, 2018, 15:57:31
Du skal selvfølgelig male din 'Mini-me' fra Hasslefree og stille den op i Maleudfordringen :)

Kommer ikke til at ske i denne omgang. Temaet er side kicks og jeg er jo hovedpersonen  ;D

Farven til demonbabyen er fra Reaper, og den er udgået  :( Jeg fandt ud af det, fordi min maling var lidt grynet, og jeg ville investere i en ny. Nu er jeg ret bange for at bruge den op, for jeg er ikke sikker på, at jeg kan genskabe den.  :( Jeg havde ligesom forestillet mig, at den skulle bruges på alle figurerne....

guapo

QuoteFarven til demonbabyen er fra Reaper, og den er udgået

ARGH Pirat! Er ellers ved at lægge en ordre ind hos King Games og jeg regnede med at den farve skulle blive den 5 og dermed udløse 20% rabat -Damn you, First World Problem!

QuoteTemaet er side kicks og jeg er jo hovedpersonen  ;D

Nejnej, du er hovedpersonen og dit white metal alter ego er dit minime sidekick -det er perfekt :D

(Jeg begynder at mistænke dig for at være bange for at male den...  ::) Imiterer en klukkende høne... )

Jenova

Lidt bange og meget doven. Har jeg fortalt, at jeg vil male en Hasslefree mig til et blood bowl hold? Hun kan godt være en human eller chaos blood bowl spiller.

guapo

Første Step i Guapos Selvhjælpsprogram er: At indrømme du har et problem!
SÅ flot, Inge - men vi er ikke i mål endnu.
Anden Step: Mal den figur som ligner dig allermest; det er en slags omvendt voodoo og vigtig for healingsprocessen.
Når du er kommet så langt,  er du godt på vej til at erkende dit White Metal Priviledge ;)

Du har fortalt at du overvejede at bruge én til Dark Age Forsaken, men det er lige så godt at male én til Blood Bowl - det vigtige er Erkendelse  :D

Jenova

Hahaha, jaja, den er god med dig!

Jeg tror jeg har 5 stks af figuren, så mon ikke jeg kan have en for hvert spil jeg overvejer at spille!

Edit: jeg har en plan om at male i aften. Det bliver spændende om det bliver til noget. Det kunne være fedt at få malet et af mine februar projekter færdig.

Jenova

Forholdsvis god maleaften i går. Jeg fik malet hud og NMM færdig på begge de små gutter. Jeg mangler stadig lidt detaljer samt kloakdækslet på den enes base.

Jeg fik også samlet lidt forskelligt og malet en masse fine tokens. Billeder måske i weekenden.

Jenova

Her er projekterne:

guapo

Uh -kan vi ikke få nogle nærbilleder af dem :)

Jenova

Quote from: guapo on 02 March, 2018, 20:02:24
Uh -kan vi ikke få nogle nærbilleder af dem :)

Jeg håber de skal males færdige i aften, så der kommer billeder imorgen  :D

Jenova

Min malelampe er gået i stykker.  >:( Dårlig timing. Jeg malede lidt, men jeg tør ikke rigtig lave det helt vilde, fordi belysningen om aftenen er dårlig. Til gengæld fik jeg så samlet lidt mere.

Jenova

I skal da heller ikke snydes for køkkenbordsbilledet af de små fiduser  :D

Jeg skal hente min nye malelampe idag eller imorgen. Det bliver rart. Så kan jeg komme rigtig igang med at få malet Mutter Lillith.

Jeg har været på en desperat eftersøgning efter Reapers 09765 Sea Blues Triad, men den er udgået i 2010, så jeg tvivler på, at jeg vil have meget held mht. at få fat på noget. Æv.

StevenPoulsen

De er blevet rigtig gode. De bløde overgange i huden, de lysende øjne og din NMM spiller max.

Mødte en af de små sataner i tirsdags. Den var dog ikke lige så godt malet som dine, så jeg nakkede den i tur ét :P

doc watson

Rigtig flotte figurer. Glæder mig vildt til at se hvordan du maler lillith.

Jenova

Quote from: StevenPoulsen on 08 March, 2018, 14:36:06
De er blevet rigtig gode. De bløde overgange i huden, de lysende øjne og din NMM spiller max.

Mødte en af de små sataner i tirsdags. Den var dog ikke lige så godt malet som dine, så jeg nakkede den i tur ét :P

Tak :) Jeg er også godt tilfreds med alt undtagen NMM på ham til venstre. Jeg ved faktisk ikke, om jeg nogensinde ville spille med alle tre. De er faktisk lidt vattede (omend ok hurtige). Men de har i det mindste attitude!

Quote from: doc watson on 08 March, 2018, 16:42:38
Rigtig flotte figurer. Glæder mig vildt til at se hvordan du maler lillith.

Tak! Jeg har lidt et billede i mit hoved af hvordan Lilith skal se ud. Jeg tror jeg forsøger mig med at bruge den turkise farve til hendes hår. Og så noget brunt læder til hendes jakke. Men vi får se!