News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Thunder and Blood

Started by Taoregorn, 02 August, 2017, 21:22:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Jeg er i gang med at male startkassen til AoS op. Jeg har nok en lidt gammeldags malestil ift. nymodens halløj med airbrush og whatnot, men overordnet set er mit mål at få "the job done" .  :o

Jeg har malet min Lord-Relictor (Lord Skelerelictor blev det) og min Khorgorath først. Det var måske lige lidt en blød start.

Jeg er ret vild med det fuldstændigt overstyrede univers GW er ved at bygge op med AoS og derfor fik relictoren et lille nik tilbage mod He-man og Eternia. Det er sikkert ikke i alles smag, men nuvel. Khornegiraffen vil jeg gerne have en mere af, så jeg valgte at konvertere hovedet på den, så den blev lidt mere "happy happy maim".

Normalt bruger jeg ikke 'edge highlight' som her da jeg synes det stikker aaaaaalt for meget ud, men det er godt til figurer der skal kunne ses på 1.5 meters afstand. Jeg er ikke så skarp til det og jeg må indrømme at jeg hurtigt bliver doven når jeg gør det.

Oh well... that's it!

Skilkoff

Fuck yer! Oldschool stilen uden alt det nye gear holder sku her! Så fedt at se en med en pensel arbejde med den og kun den :)

Elsker dit monsters smil  ;D happy Khorne Day!

Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

TF Riley

Billederne vises perfekt!

Grobut

Yes!!! Det er FÅRKING NAJS det der Thorbjørn! Jeg skal til at grunde rotter og vil herregerne spille AOS med dig når jeg engang rammer jylland! :D
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Taoregorn

Quote from: Grobut on 03 August, 2017, 13:24:06
Yes!!! Det er FÅRKING NAJS det der Thorbjørn! Jeg skal til at grunde rotter og vil herregerne spille AOS med dig når jeg engang rammer jylland! :D

Jeg når at flytte over til Svensk Congo inden du er her.  Juni næste år du.

Uther

Vi må finde ud af noget mester. Torben har fået lokket mig med på det dersens AOS, er ved at lave nogle Aelfs  :)
Thomas Paulsen

Grobut

Quote from: Taoregorn on 03 August, 2017, 18:32:21
Quote from: Grobut on 03 August, 2017, 13:24:06

Jeg når at flytte over til Svensk Congo inden du er her.  Juni næste år du.

Det lyder nok meget rigtigt...  men så er der en chance for at jeg har malet noget færdigt  ::)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

casper h

Hvordan har du lavet øjnene på din Khorgorath? de er vildt fede  :)