News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Miffers Age of Sigmar Khorne hær

Started by Miffer, 27 July, 2015, 10:56:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miffer

Så faldt jeg sgu også i og fik startsættet, de der Sigmarites de er bare kedelige (ikke sandt Hoppe  ;)) og jeg beholdte Khorne modellerne da jeg helt klart synes de var de fedeste fra sættet. Det kommer til at være et dejligt male afbræk fra mine Fantasy Skaven hær (som stadig lever i 8th, men dog har prøvet AoS) Nå startsættet er jo nogle dejlige modeller og de blev hurtigt samlet i EP og mens jeg var i sommerhus.

Efterfølgende har jeg fået smidt sand på baserne, og fik i den weekend malet en enkelt Blood Warrior, men da jeg kom hjem og kom i EP igen fik jeg malet resten af enheden færdig og det ser nogenlunde sådan her ud

Jeg har også fået malet den Khorne lord der følger med sættet, han er endt med at se sådan her ud

Det var en fornøjelse at male ham

Bloodstroker'en er også færdig

Nu er jeg igang med mine Blood Reavers og indtil videre ser det sådan ud

Det næste der ryger på malebænken er min Khorgorath

Der står en Slaugterbrute og venter på mig når alle modellerne fra startsættet er færdige, det glæder jeg mig til :D
Ravneborg - Figur- og brætspil samt Pen&paper
Islev skole Tirsdag 18-23, Onsdag 18-22 og Torsdag 18-23
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Bartholdy

Det ser sgu da fedt ud Morten! Og sejt at du er med på AoS. Chaos is strong!

Men du har valgt at samle lorden uden hans Flesh hound companion. Hvordan kan det være?
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Miffer

Jeg har valgt at samle ham uden hans vuffer fordi jeg vil bruge ham som en almindelig Chaos lord.
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Miffer

Så er der lavet lidt mere på hæren og det er gået godt fremad :) Dog overholdt jeg ikke helt min rækkefølge på malebordet da min Slaugterbrute kom før min Khorgorath da den lige skulle have lavet lidt green stuff arbejde.

Min Slaugterbrute er blevet færdig og den ser således ud

Dens hovede

Samlet Slaugterbrute

En lille detajle på basen

Mine første 10 Blood Reavers er blevet færdige

Så skal der bare laves Bloodsecreator'en, de sidste 10 Blood Reavers og min Khorgorath.
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Skilkoff

Ravenwing

Fedt arbejde. Ser federe ud i virkeligheden.

Fint arbejde med blodet på skjoldet - selvom det tydeligvis er heresy ;) Ofte bliver blod ikke transperant nok og for lyst i farven, men jeg syntes du har ramt den spot on.

Vi ses onsdag :)
Jesper, medlem af Emperors Pride

Miffer

Quote from: Ravenwing on 10 August, 2015, 13:11:53
Fedt arbejde. Ser federe ud i virkeligheden.

Fint arbejde med blodet på skjoldet - selvom det tydeligvis er heresy ;) Ofte bliver blod ikke transperant nok og for lyst i farven, men jeg syntes du har ramt den spot on.

Vi ses onsdag :)

Det gør vi nemlig Jesper, jeg har fri om torsdagen så det er totalt en deal :) Mange tak mange tak :D

Quote from: Skilkoff on 10 August, 2015, 12:25:25
OMG MIFFER MALER IGEN!!

Ja det er lidt vildt, men de nye dukker fik simpelthen lysten frem :) Eller jeg har også næsten malet 2000 point rotter, har bare ikke smidt billeder op af dem ;)
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Skilkoff

Dejligt at høre at fede figurer kan få dig igang med at smide maling på dem ;D

Er der stadig godt med liv nede i Islev ?

Miffer

Ja da det er der da, vi spiller stadig hver tirsdag. Jeg har spillet AoS med Steffen de sidste par gange og skal se om jeg ikke kan få overbevist nogle af de andre til at spille også ;)
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016