News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Den røde bjørn slår til!

Started by potte, 12 January, 2012, 18:44:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

potte

Ja jaaa!!! Så landede Red bear altså, og i kan tro jeg er en glad glad mand :)

OG det skulle selvfølgelig fejres!

SÅ her er den glade general med sin nye bibel... Og hat, udleveret af Kammerat Stalin ham selv.

Jeg har kun lige haft tid til at skimte bogen igennem (ja ja.. krigen venter altså, så læse må gøres senere).

Men Der er VIRKELIG kræset for detaljerne for russerne.
Heriblandt en masse lækre reduceringer på point, nogle super fede nye muligheder og opgraderinger, og ikke mindst udsigt til en stor bunke nye figurere.

Af ændringer kan jeg nævne.

- Volley fire på flere enheder.
- Ny Hen And Chicken Regel
- Bedre regler for tank riders
- enorme mængder af opgraderings muligheder til eksisterende hære. Heriblandt KV-8 Flame tanks, Mulighed for IS-85, KV-85 osv i stedet for IS-2. SU100 og SU85M til Tank Killer companies. 85mm H AA til flere AT enheder.
- Enorme prisændringer specielt på Self proppeled guns, og IS-2.
- Nye våben! heriblandt 122mm og 152 mm field guns (magen til dem der sidder på IS-2 og ISU-152, Heavy katyushas, og 100mm BS-3 M.1944, som har givet Soviet deres egen mini PAK-43 88mm.. (mindre rof though)
- Nogle pisse spændende nye hærer, og lækre opdateringer til eksisterende hærer.
- Heavy breakthrough, Bunker buster og lignende. på div. artilleri.

Bogen virker let og lige til, og er generelt et must have for enhver soviet spiller!

Mere om dette lille stykker vidunder, kommer efterhånden som jeg får spiltestet den, og nærstuderet de ufatteligt mange muligheder jeg nu har fået!
Før så det ret kompliceret ud, at skulle spille russer.... Nu bliver det vidst dejligt let.
Glæder mig til jeg modtager min udgave af "Grey Wolf" som osse er blevet bestilt.