News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

WHFB tilbage på Powerfist?

Started by Drachenfels, 26 April, 2018, 15:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Drachenfels

Jeg savner et underpunkt på Powerfist hvor man kan skrive om klassisk Warhammer Fantasy og hvor man kan diskutere regler fra forskellige editions og fluff fra Warhammer verdenen.
Et oplagt sted vil være sammen med 9. Age af indlysende årsager. I forvejen er en del af 9.age blogs jo mest warhammerblogs.  ;)

Jeg tænker det også vil lokke de warhammerspillere frem som aldrig kom på 9.age vognen.

The fist of the old gods

Uh jeg vil meget gerne være med på den!!!!

jeg har virkelig svært ved at finde nogen at tage et spil WHFB med.

JustSimonsen

Helt klart!

I den forbindelse vil jeg da lige gøre reklame for den nystartede klub i Kolt syd for Aarhus, hvor i hvert fald jeg og Lasse Kramer planlægger at spille alt fra 5th til 8th edition.

Drachenfels

Kolt! Det er sgu da lige ved siden af Hørning hvor jeg arbejder. Meget spændende!  :)

JustSimonsen

Hvor er det lækkert at høre Drachenfels! Vi får nøglerne på lørdag og medlemsskab løber op i svimlende 75kr/år!

Vi har snakket om at holde en 5th edition-dag hvor man kan komme og lave 4x4 movement trays (;D) og lære reglerne.

Kristian

Konge af Lethian!

Skilkoff

Arh back to the good old days. hvor at helte var seje men ikke udødelige og man kun skulle male 16 mand for at spille med et unit. :)

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

VonPanne

Citat fra anden tråd:

Quote from: Drachenfels on 18 July, 2018, 00:13:24
Super!
Jeg tog emnet også op i denne tråd, hvor jeg bagefter stod med en lidt træls fornemmelse af at blive ignoreret.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=104318.0

Det er nok mere et spørgsmål om manglende aktivitet hos moderatorerne end aktiv ignorering (er det et ord?), men ikke desto mindre er det selvfølgelig beklageligt at vi ikke har reageret på det. Jeg vender det lige for good measure mht. placering og vender tilbage. Imellemtiden kan jer der er interesseret prøve at finde en der vil være board moderator på boardet.

Mvh.
VonPanne
Moderator

Kristian

Jeg er gerne moderator, hvis ingen andre har lyst.

Min egen blog kunne også godt flyttes fra 9th boardet.

Hurra for ægte warhammer :)
Konge af Lethian!

Drachenfels

Quote from: VonPanne on 18 July, 2018, 00:41:12
Citat fra anden tråd:

Quote from: Drachenfels on 18 July, 2018, 00:13:24
Super!
Jeg tog emnet også op i denne tråd, hvor jeg bagefter stod med en lidt træls fornemmelse af at blive ignoreret.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=104318.0

Det er nok mere et spørgsmål om manglende aktivitet hos moderatorerne end aktiv ignorering (er det et ord?), men ikke desto mindre er det selvfølgelig beklageligt at vi ikke har reageret på det. Jeg vender det lige for good measure mht. placering og vender tilbage. Imellemtiden kan jer der er interesseret prøve at finde en der vil være board moderator på boardet.

Mvh.
VonPanne
Moderator

Fedt!  :)

VonPanne

Så er boardet oprettet. Jeg var ikke helt sikker på placeringen, men indtil videre er det placeret i kategorien sammen med 9th Age, da der er sammenfald mellem spillerne og blogs, så det sparer lidt plads. Det kan være at vi flytter det senere hvis det bliver noget bøvl.

Old Warhammer Fantasy board

Draccan

Drachenfels

Jeg synes der er perfekt at de deler blogs da mange spiller flere regelsæt.  :D

CBMFreak

Quote from: Skilkoff on 26 April, 2018, 20:50:17
Arh back to the good old days. hvor at helte var seje men ikke udødelige og man kun skulle male 16 mand for at spille med et unit. :)

Hehe og i gamle dage kunn selv en enkelt gretchin eller goblin gøre en forskel!

Men jeg brugte godtnok movement trays selv i 40k 2nd ed... Når jeg skulle flytte 200 gretchins, 100 goffs og meget andet godt på en tur plus håndtere en psyker så var der ikke tid til at flytte hver figur for sig selv :-)

Jeg blev glad da 3rd ed begyndte at skalere 40k op til epic!

Fin ide med WHFb Forum igen... Jeg har da en god slat WHFb greenskins og et par andre noget mindre whfb hære
mvh. Thomas Jensen... Beware.. the green tide will consume the galaxy...