Søger intro til Warhammer i Søborg eller nærheden

Started by Gulerod, 28 April, 2018, 16:05:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gulerod

Nu må jeg hellere tage skridtet, i stedet for bare at købe, prøve at lege golden demon aspirant og sidde at glo på nyheder inden for hobbyen :P

Så nu spørger jeg! Er der nogen i Søborg (den Søborg ved KBH og ikke Gilleleje), eller sådan forholdsvis tæt på, der spiller AoS og/eller 40k, som ville kunne introducere mig til spil delen af hobbyen? (evt. en forening)

Har aldrig prøvet hverken 40K eller AoS, så er lidt på bar bund. Spillede Fantasy engang for 20-21 år siden, og meget vand er smuttet under broen siden da, er mit gæt ;)

Sneakybamsen

Hej,

Godt nok ikke Søborg, men forholdvis tæt på, i Valby holder Emperor's Pride til. Foreningen har to gratis besøg for folk der ikke er medlemmer, og jeg vil gerne give dig et intro-spil i 40k, hvis du kunne tænke dig det.

Mvh
Thomas
Emperor's Pride - Castellan

The fist of the old gods

Du er også velkommen hos Ravneborg der ligger i rødovre.

Jeg er selv forholdsvis nu og folk har været fantastiske til at lære mig div. spil.

joakim balsgaard

Snake eyes i Hillerød er også en mulighed, ved ikke hvordan transport forholdene er, men det kan undersøges

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=272.0
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

Gulerod

Hillerød bliver desværre nok lidt for langt væk fra mig.

Ravneborg og Emperor's pride kunne bestemt være muligheder. Jeg kan se (såfremt i har jeres adresser opdateret på jeres fora), at det skulle være forholdsvis til at komme dertil med bus og/eller tog.

Bliver der kun spillet 40K i disse 2 foreninger, eller findes der også nogle der spiller AoS?

Silchasruin

Vi er også nogle stykker der spiller AoS i Emperors Pride
Medlem af Emperor's Pride
Malet:
5560 point Blades of Khorne
3024 point Necrons

Waaargh

Der spilles ivrigt i Faraos i Lyngby, hvis du ikke allerede har en aftale, så skriv i deres FB gruppe.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.