News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Amagerfigurkrigsspil er flyttet

Started by Nightbringer, 14 May, 2018, 14:09:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nightbringer

Hej alle

Den 10 maj flyttet Amagerfigurkrigsspil til nye lokaler og bedre lokaler.
Da de gamle lokaler skulle rives ned er det lykkes at få en aftale i hus med Kastrup Spejderne.
Derfor er vi nu flyttet til Nyhøj Alle 12 2770 Kastrup hvor vi forsat spiller fast hver torsdag i nogle endnu større og lysere lokaler. SÅ kig forbi hvis du har lyst til at spille figurkrigsspil eller brætspil torsdag mellem 18 og 23 eller brug endestående link.
De nye lokaler er lysere og større så vi kan byde endnu flere spillere velkommende.
Vi spiller primært Flames of war, 40k og warmahordes men også en række mindre spil som x wing og in the clouds of glory, plus brætspil ind i mellem.
Findes os på facebook
https://www.facebook.com/Afks.dk

Eller
www.afks.dk

Kom i Amagerfigurkrigsspil og få et prøvespil.
Vi dyrker næsten det hele.
www.afks.dk

LaRP

Nu med markant lavere risiko for Tuberkulose, Engelsk syge og Skyttegravsfod.
Noone expects the Imperial Inquisition!

Today's ally is merely tomorrow's traitor, i'm watching you!

Nightbringer

Det er sjovt, host, i alle samme siger det. Host Host.
Rigtigt figurkrigsspil skal forgå i en mørk beskyttelse kælder uden vinduer, alt dette sollys trækker bare folks opmærksomhed væk.
Kom i Amagerfigurkrigsspil og få et prøvespil.
Vi dyrker næsten det hele.
www.afks.dk