Nurgles Gyllespreder - pestens glæde skal spredes til De Dødelige Riger!

Started by Taoregorn, 27 May, 2018, 10:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Jeg har kastet min lykke på morfar Nurgle og har fået malet en hær.

Jeg er gået helt ombord i Age of Sigmar, som jeg synes er noget af det mest originale og spændende i nyere tid fra GW.

De fleste af mine sædvanlige spillevenner har ikke den store fidus til det nye. De vil bare gerne have lov at lege amatørarkæologi med gammelt bly og bekræfte hinanden i at alt var bedre i gamle dage.  En slags rekreasiv infantilisme der gør verden udholdelig for dem.  ;D Heldigvis er AoS jo meget rummeligt så vi spiller bare med en pærevælling af gammelt og nyt... firkantet og rundt.

Klassisk har kunne hære altid været elendige og mine lister har taget udgangspunkt i alt andet end effektivitet.

Dét gør sig også gældende her. Men alligevel må man sige at fx Dispossed virker til at have enormt svært ved at svare på truslen fra Nurgle. Måske er det brugen af gamle figurer der jinxer. ;)

Her er et stemningsbillede fra min sidste udflugt til De Dødelige Riger:

I dette scenarie skulle tre enhjørninger korrumperes. Eller reddes... alt ud fra perspektiv. De fungerede som en slags bevægelige objektiver, der fulgte den enhed de var taget af. Inspireret af Legend.

Jaenz

Stærkt og fælt. Jeg husker fjernt Legend og Tom Cruise i glimmerpanser =D
Jeg synes at figurene fra GW til Nurlge har aldrig været så flotte og fæle som de er nu, så jeg må sige at jeg synes det er en figurmæssig ny guldalder på nogle punkter =)