News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

European Warhammer Team Championship 15-16 July

Started by El Rey, 20 January, 2006, 02:30:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

En ting jeg har tænkt lidt over var at det kunne være godt hvis der var 4 fra Jylland og 4 fra Sjælland. Hvis der kommer folk andre steder fra kan man lige prøve at passe dem ind. Men det ville så passe med en bil fra hvert sted. For dem fra Sjælland vil det være hurtigst at tage færgen til Tyskland, mens det for Jyderne vil være hurtigst bare at køre hele vejen. Det synes jeg også lige vi skal prøve at tænke på når vi lavet et hold.

El Rey

Hvor mange spil fik folk gerne spille 5 eller 6?

Selv synes jeg 6 er bedst.

Basballe

Jeg spiller helst skaven

Alternativt high elves.

Yderligere alternativt lizardmen.

- Henning

Norx

Jeg spiller helst Dværge... men kan også stille med brettonia, Chaos(mortal eller beast),Skavens, High elves eller Lizardmen, men som sagt helst dværge...

er foresten fra sjælland:)
Basballen's private gulvklud

Jan D'Souza

mcpolle

Jeg har et wood elf hær og en chaos, og kan lån en lizardman hær.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Arch Angel

Hej - Jeg vil meget gerne med.

Jeg har selv en Chaos mortals hær, og VC.
Jeg kan dog låne mig til det meste.

Angående transport kan jeg selv stå for, der jeg er i Belgien på det tidspunkt :)
Member of Soul Slayers
Old enough to know better, young enough to not care
Tyranids can't figure out humaniods - if they didn't want to be killed, why were they made of flesh?

Telmor

Kent, du glemte min øglehær, min chaos mortals hær, og så er jeg vist halvejs med mine WE, som nok skal være færdige på det givne tidspunkt.
Jeg tror en bil fra hver landsdel er okay, håber jeg stadig ikke er kommet for langt ned af ranglisten til ikke at komme med i det tilfælde...

BS
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

El Rey

Jyder:
1 Kent, Alle hære
7 Wilhelm, Alle hære
8 Polle, Chaos/WE
14 Master J, VC/LM/WE

Sjællænder:

Daniel Hedegaard
5 Vedel, Skaven/HE
6 Telmor, VC, DL, Brets, LM, chaos mortal
11 Bassballe, Skaven, HE, LM

4 Asger, Alle hære
Kragh, TK/?
Koon, Skaven/DL
Norx, Dwarfs, Brets

Andet:
34 Arch Angel: Chaos mortal/VC

Tallet ud for folk er deres ranglist placering.

Men med grøn er dem jeg forstiller mig lige pt er på holdet.  Det ser ud til at passe meget godt med de 2 landsdele. Lige pt.

Så er spørgsmålet hvordan det flasker sig med hærene. Som det ser ud lige pt bliver det sådan at man må have en double  hær par hold, fx 2 skaven hære. SOC lister tæller som samme race, fx Sea guard og HE.

Perrild

Jeg er også klar hvis der kommer afbud så.

High elves/LM/DL/VC/beast

High elves eller LM er hip som hap. Resten er mere af nød (DL er helt ude i hampen efter GT ;))

Lasse

Asger

Hej, hej

Jeg regner med at være på ferie syd for ækvator det meste af juli. Biletten er ikke købt endnu, men det er sikkert nok til at jeg synes I skal planlægge efter at en anden tager min plads.

Jeg melder ud hvis det falder i vasken, så kan jeg måske være reserve spiller af en art.

Asger

Telmor

Ja Kent nu kan du godt addere en WE hær til listen over mine hære, da den næsten er færdigmalet, og helt sikkert er det til juli. Jeg går ud fra at det er malede hære vi snakker om ikke?

BS
The Calculator kom

The Calculator så

El Rey

El Rey

Ok Daniel Hedegaard er med på en tur til Polen. Han flytter til KBH når han kommer hjem(er downunder), så ham skifter vi lige ud med Asger.

Basballe

Bliver det til noget?

Det er lang tid siden der har været noget om det.

- Henning

PS. Og NWL finalen...

Telmor

Ja jeg tænkte faktisk på om vi skulle til at fastlægge holdene, således at vi er sikre på hvem der skal afsted. Måske vi kan få dem der allerede har udmeldt at de vil med til at verificere deres tilmelding?
Vi skal jo også have arranget hvem der spiller hvilke hære, og såfremdeles.

MVH

BS
The Calculator kom

The Calculator så

El Rey

Yep, vi skal overvej hvordan vi kommer der ned osv også. Der vil være en sideløbende turneringen derned, så hvis der er andre der vil med kan de godt det. Jeg ved det kommer mange ekstra spiller fra den andre lande også.

Arch Angel

Jeg bliver nød til at melde 100% fra, da det ligger for tæt på mit egne bryllup  :D
Member of Soul Slayers
Tyranids can't figure out humaniods - if they didn't want to be killed, why were they made of flesh?

Jaspar

Quote from: Arch Angel on 24 May, 2006, 21:19:31
Jeg bliver nød til at melde 100% fra, da det ligger for tæt på mit egne bryllup  :D

Hvis hun VIRKELIG elsker dig, så vil hun sikkert også synes, at det kunne være en god ide, hvis I blev gift i forbindelse med EURO TEAM CHALLENGE i Warhammer Fantasy. ;D

/ Jaspar
MEDLEM AF GENITIV PROTEKTORATET - MILITANTE AKTIVISTERS BEVÆGELSE FOR KORREKT BRUG AF EJEFALDS S

Arch Angel

Det kan jeg godt se en god pointe i, men nu er brylluppet bestilt og betalt i Irland, tror det ville være en meget upopulær og dårlig ide. Er faktisk imponeret nok over at hun vil lære at spille Warhammer. Kan det blive meget bedre?

:D
Member of Soul Slayers

Kragh

Hvordan ser holdet ud pt.

Hvem er på 'landsholdet' til EM?...Kent???
Thomas Kragh
Se min blog

Telmor

Taget fra Warhammer Forum:

TEAM DENMARK
1. Kent Max "El Rey" Hansen, Aalborg, 1/643 (captain)
2. Asger "Asger" Sams Granerud, Copenhagen, 4/643 (?)
3. Michael "Vedel" Vedel, Kgs. Lyngby, 5/643
4. Mikkel Buch "Telmor" Skadhauge, Copenhagen, 6/643
5. Wilhelm "Groefte" Groefte, Aalborg, 7/643
6. Paul "MCPolle" Bridge, Arhus, 8/643
7. Henning Grubb "Basballe" Basballe, Copenhagen, 11/643
8. Jan "Master J" D-Souza, Arhus, 14/643  

Asger kan ikke og jeg har ikke fået endelig bekræftelse fra Vedel. Planen er vist at vi er fire fra hver landsdel, men lige nu ser Københavner holdet noget usikkert ud.
The Calculator kom

The Calculator så

El Rey

Der er også en tråd mere her om det. Asger er ude, men Daniel er inde.

Jan D'Souza

Vi skal have regnet prisen ud for at deltage i dette arrangement. Vi fra Jylland skal have anskaffet os en bil eller vælge at tage toget. Desuden skal vi have fordelt hære.

Mvh. Jan

P.S. Hvor er der en tråd mere om det? ;)

El Rey

Jeg har nu slået den gamle tråd samme med denne.