News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

The Adventures of 3D Printing

Started by Honsou, 25 June, 2018, 22:11:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silva

Who the hell is 'Asami Tanaka'?......... Og hvorfor er der et Bollywood foto på et Malifauxkort af en indisk- eller afghansk-udseende pige med japansk navn?  :D

Det er nogle ret flotte 3D print du får lavet. Det er sgu' en god printer.

Hvis du nogensinde har hul nok i din printplan til at acceptere noget bestillingsarbejde, så kunne jeg ret godt tænke mig et print af nogle gotiske mure til at lave et Arkham Asylum til Batman figurspillet. Du må sige til, hvis det skulle blive en mulighed.

Honsou

Hun er faktisk en sød Bornholmer, eller dvs. pigen er, Asami er en "Oni" TT Master der summoner Oni.

Har man penge, laver jeg hul i planen. ;)

Jeg har netop printet en Thrall buste for en, og sidste måned en necron pyramide. Det var så også kun hhv. 20 timer og 35 timer, så noget andet end "Kan du ikke lige printe 12 skibe og et par bygninger?" :D
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

rosenaa

Spørgsmål.

Hvis jeg har en skitse tegning af et rumskib, hvordan for jeg den til at kunne printes ud til en 3d model (og kan finde en der også kan printe den)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Honsou

Du skal finde en der er god til at lave 3D modeller i noget software til en 3D printer. Det er ikke mig, hvis du skulle være i tvivl. At få den printet burde så være nemmere når du først har en opskrift.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

rosenaa

Tik-tak  ;D

Så vil jeg se, om jeg kan leder efter sådan en  8)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Nicolai Matz

Gik lige de sidste måneder igennem af nysgerrighed, nu jeg selv er aktiv igen og forsøger mig med noget terræn selv. KORS hvor er det imponerende, farverne er lidt toon-ish men det er jo sin egen helt legitime stil og selve terrænet er jo sindssygt fedt.
Sætter du det ikke op og tager nogle billeder "in action" så vi kan få en kollektiv aneurisme af misundelse ?