News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Relicblade

Started by Anaxagorax, 21 August, 2018, 23:03:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Honsou

Name the odd one out. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

guapo

Yes! Mere Relicblade! Spirit Hammer for the win ;D
Smile, it enhances your face value

Frede

Jeg har lige set at Relicblade har fået en europæisk forhandler, det kunne gå hen og blive dyrt. Jeg var med i den første kickstarter for regelbogen og kortene og har ellers holdt mig i skindet pga. fragt, told og moms. Men den udnskyldning har jeg ikke længere.
https://infamousjt.com/product-category/relicblade/

- F -

Anaxagorax

De havde en weekend med fri fragt for et par uger siden, så jeg købte mig... ja, alt. Ups. Told og alt det der er ligegyldigt når man bor i Norge.

Det er lige den slags spilsystem jeg har gået og sukket efter. Få figurer (og de er meget fine!), enkle og velfungerende regler, kampagneregler, lille spilleareal og hurtigt at spille.

Frede

Quote from: Anaxagorax on 22 August, 2018, 12:24:55
Det er lige den slags spilsystem jeg har gået og sukket efter. Få figurer (og de er meget fine!), enkle og velfungerende regler, kampagneregler, lille spilleareal og hurtigt at spille.

Præcist! Det rammer også lige ned midt i mine ønsker til et spil. Den fede old school æstetik skader heller ikke.

Jeg glemte helt at rose dine figurer. Metallet i særdeleshed er du sluppet godt fra.

- F -

Thejs

Jeg så godt nyheden om en UK forhandler på facebook i går, det er også primært tolden der har afholdt mig fra at købe andet end PDF'er.
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

guapo

Vi er da vist snart være danskere nok til at arrangere en Relicblade-turnering -tænk sig at kunne nå 5-6 spil på en dag :D

Jeg har snart malet grundsættet op og skal introducere det for mit lokale Infinity-crew i Sydvestjylland der har udvist stor interesse for det. Fragten er også det der har holdt flere af dem fra at investere i det, men den barriere er nu væk, så der er håb for at det tager fat!

Thejs

Jeg kan se, at englænderne tager 16 pund i fragt, måske skulle vi arrangere en fælles bestilling?
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

Anaxagorax

guapo

Lækker gusten hud -det ser ud som om han tilbringer en del tid i vand :)
Også veludført verdigris på hjelmen.

rubber

Virkelig fed figur, jeg er ret vild med konceptet Ogre Retarius. Der er lidt werewolf gladiator over det.😊

Den er også flot malet!

Mvh. Tim

Anaxagorax

Jeg håber bestemt der kommer flere ogre-gladiatorer med seje monsterhjelme, det er nok min favoritfigur fra Relicblade. En murmillo eller cestus ville være fint, eller måske endda et helt sæt med forskellige våben og hjelme.

Ja, hvad skete der egentlig med den der varulvegladiatorfilm? Det så jo umiddelbart ud til at det ville blive den bedste film nogensinde lavet, men det kan jo være at nogen ikke mente menneskeheden var klar til den.

Anaxagorax

Thief og Gnome Battlesmith.

Nicolai Matz

Den ogres metal er MEGET fedt. Hvordan har du opnået irret kobber så godt ?

Anaxagorax

Tak! Det er enten P3 Arcane Blue eller Mederius Blue, kan ikke lige huske hvilken. Klattet på som en smule tyk wash og så gnedet væk når den var tørret lidt.