News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

IT HAS BEGUN!!!!

Started by The fist of the old gods, 02 August, 2018, 13:31:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The fist of the old gods

Hej alle i fantastisk mennesker derude i det ganske land.

Jeg har længe gået med tanken om at prøve mig frem med en BLOG i håbet om at det kan holde min gejst for at male i live!

NU gør jeg det sgu!!!

For at fortælle lidt om mig.

Jeg er Gift. har 2 børn. Arbejder som bogholder og er en kæmpe nørd.

Jeg er også verdens dårligste, langsomste og mest uinteresseret figur maler. Det siger mig intet...........men jeg har ingen penge til at få nogen til at male for mig.......så jeg må trække i arbejdstøjet og gøre det selv.

Jeg elsker Warhammer for spillet. for lyden af terninger der rammer bordet. figurer der bliver fjernet og kort der bliver klasket i bordet (40K).

Jeg vil derfor kaste mig ud i følgende projektor!!!!

1. male 4500 point Lizardmen, Seraphon, saurian ancients. (eller hvad folk nu kalder dem her for tiden.)

2. male 2000 point TAU. ja i hørte rigtigt. TAU. Jeg har en turnerings liste jeg gerne vil afprøve men det kræver jo malede figurer.

Planen er at jeg vil male, base og magnitiserer mine figurer så de tilsidst står færdige. jeg vil prøve at tage så mange billeder som muligt undervejrs og måske også en Video eller 2.

derudover så er fremtids planerne også at udvide bloggen til en turnerings blog. hvor jeg kan poste videoer, billeder, lister og meget andet op så folk kan se det. Denne blog vil også indeholde mine statistikker, over mine sejre og nederlag.

ønsk mig held og lykke.

MAY THE DICE FOREVER BE IN YOUR FAVOR!!!

Ilithien

Jamen fucking meget held og lykke :D Håber det bliver awesome, også selvom du siger du er verdens dårligste og langsomste maler. Så må vi jo more os over hvor langtsom og hvor ringe det er, hvis det rent faktisk er tilfældet.
Battle Brother