News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

IT HAS BEGUN!!!!

Started by The fist of the old gods, 02 August, 2018, 13:31:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The fist of the old gods

Hej alle i fantastisk mennesker derude i det ganske land.

Jeg har længe gået med tanken om at prøve mig frem med en BLOG i håbet om at det kan holde min gejst for at male i live!

NU gør jeg det sgu!!!

For at fortælle lidt om mig.

Jeg er Gift. har 2 børn. Arbejder som bogholder og er en kæmpe nørd.

Jeg er også verdens dårligste, langsomste og mest uinteresseret figur maler. Det siger mig intet...........men jeg har ingen penge til at få nogen til at male for mig.......så jeg må trække i arbejdstøjet og gøre det selv.

Jeg elsker Warhammer for spillet. for lyden af terninger der rammer bordet. figurer der bliver fjernet og kort der bliver klasket i bordet (40K).

Jeg vil derfor kaste mig ud i følgende projektor!!!!

1. male 4500 point Lizardmen, Seraphon, saurian ancients. (eller hvad folk nu kalder dem her for tiden.)

2. male 2000 point TAU. ja i hørte rigtigt. TAU. Jeg har en turnerings liste jeg gerne vil afprøve men det kræver jo malede figurer.

Planen er at jeg vil male, base og magnitiserer mine figurer så de tilsidst står færdige. jeg vil prøve at tage så mange billeder som muligt undervejrs og måske også en Video eller 2.

derudover så er fremtids planerne også at udvide bloggen til en turnerings blog. hvor jeg kan poste videoer, billeder, lister og meget andet op så folk kan se det. Denne blog vil også indeholde mine statistikker, over mine sejre og nederlag.

ønsk mig held og lykke.

MAY THE DICE FOREVER BE IN YOUR FAVOR!!!

Ilithien

Jamen fucking meget held og lykke :D Håber det bliver awesome, også selvom du siger du er verdens dårligste og langsomste maler. Så må vi jo more os over hvor langtsom og hvor ringe det er, hvis det rent faktisk er tilfældet.
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Ryback

Velkommen til, og held og lykke :)

Dine Lizzies, skal de være til AoS eller WFB/9th? Aka. runde eller firkantede baser?
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Jaenz

Awesome stuff, det bliver spændende at følge med i =)

rosenaa

Lyder spændende - en af de største årsager og/eller grunde til, at min søn er Helt vild for at kigge herinde hver gang jeg er på, er de forskellige malerbloks (og auktionerne)  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

The fist of the old gods

Quote from: Ryback on 02 August, 2018, 19:54:27
Velkommen til, og held og lykke :)

Dine Lizzies, skal de være til AoS eller WFB/9th? Aka. runde eller firkantede baser?

De er til 8th fantasy /9th age.

Jeg var en turnerings spiller i 8th og elskede spillet over hele verden så jeg blev knust da det sluttede og har ikke rigtig fået samlet stykkerne sammen nok til at kaste mig ud i AOS. Har prøvet et spil eller 2 men det gør ondt på mig at spille det. :)

The fist of the old gods

Så er der lidt nyheder fra mig.

Jeg har fået købt mig et foto telt!!!!!

så nu kan jeg få taget nogen billeder af mine figurer og baser efterhånden som de bliver færdige.

Derudover er mit farve skema til min Tau hær blevet færdig. Der vil igen komme nogen billeder op når jeg har låst måden at få billeder herind på.