News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmelding

Started by Svenne, 03 October, 2018, 19:42:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ButterBoy

Er der ikke lige en mere der hopper fra. Er så alene på den venteliste

paaske

Skal du så spille mod Jens Ole:)

ButterBoy

Havde egentligt besluttet mig for at give svenne en chance for at spille mod nogen på hans niveau i bunden efter første runde. Men jeg skylder vel JO et spil

Svenne

Quote from: ButterBoy on 03 December, 2018, 13:38:46
Havde egentligt besluttet mig for at give svenne en chance for at spille mod nogen på hans niveau i bunden efter første runde. Men jeg skylder vel JO et spil

Altså jeg ender på den samme plads som jeg har i tilmeldings tråden  :-*
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

paaske

Quote from: ButterBoy on 03 December, 2018, 13:38:46

Du er ved at være lidt kendt for at løbe fra en udfordring..

corky

Vil godt på venteliste igen 8)
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Svenne

Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Jazz_

Hej alle,

Jeg kan ikke deltage lørdag. Er der nogle der vil dele min tilmelding med mig således at du spiller lørdag og jeg spiller søndag? Vi skal selcfølgwlig blive enige o. At skubbe den samme hær.

Møller

Zephyr

Quote from: Jazz_ on 16 January, 2019, 07:26:31
Hej alle,

Jeg kan ikke deltage lørdag. Er der nogle der vil dele min tilmelding med mig således at du spiller lørdag og jeg spiller søndag? Vi skal selcfølgwlig blive enige o. At skubbe den samme hær.

Møller

Kan se at jeg også har være en bøv og fået dobbelt booket mig søndag - skal vi deles om en billet og så sende en videre ned til folket uden billetter?

Jazz_

Quote from: Zephyr on 16 January, 2019, 19:03:47
Quote from: Jazz_ on 16 January, 2019, 07:26:31
Hej alle,

Møller

Kan se at jeg også har være en bøv og fået dobbelt booket mig søndag - skal vi deles om en billet og så sende en videre ned til folket uden billetter?

Det lyder som en find ide. Lad os skrives ved vedr. Hær og liste.

Møller

Svenne

Så der er en plads ledelig ?
Danmarksmester i dab.

Jazz_

Svenne

Simon Rölink melder desværre fra men Mads Hammer tager hans plads.
Danmarksmester i dab.

Svenne

Thor har meldt fra det betyder hard Kaare tager hans plads :)
Danmarksmester i dab.

casper h

Quote from: Svenne on 15 February, 2019, 15:20:01
Thor har meldt fra det betyder hard Kaare tager hans plads :)
Der røg du ud af top 3  :-* :P