News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

General Information

Started by Svenne, 03 October, 2018, 19:45:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svenne

Ja, det er fint - de skal bare være ens :)
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Svenne

Der vil igen i år blive solgt øl og sodavand til 6 kr pr stk.
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

exelynz

På samme måde som det plejer med streg system og mobile pay til sidst ??

Mvh Andy

andse

Sidste år var der en del problemer med det system (vi glemte at betale!). Må jeg foreslå det mere gammeldags og idiotsikrede "betal ved køb system"?

Randomiser

Quote from: andse on 06 February, 2019, 10:43:46
Sidste år var der en del problemer med det system (vi glemte at betale!). Må jeg foreslå det mere gammeldags og idiotsikrede "betal ved køb system"?

Der er vel mulighed for at mobilepay med det samme for folk, som ikke kan finde ud af at afregne på den sidste dag?

mvh. Jens Ole
Manny er min Sugar Daddy!

Svenne

Det bliver ligesom de to andre år med streg system og mobilepay til sidst - Det ikke den bedste men den nemmeste løsning for mig.  :)
Danmarksmester i dab.

Honeym

Er der plads til parkering derovre eller hvordan ser det ud ? :)

Svenne

Quote from: Honeym on 12 February, 2019, 14:45:15
Er der plads til parkering derovre eller hvordan ser det ud ? :)

Mener DGI-byen har et parkeringshus som koster. Evt tjek deres hjemmeside ud.

Ellers ligger DGI-byen i grøn parkeringszonene.

Ved ikke hvor nemt det er at finde et sted at parkere men det er et meget trafikeret område.
Danmarksmester i dab.

Troels C

Jeg har ikke haft problemer de andre gange. Man skal blot være lidt tålmodig og ville til at betale.

Svenne

Folk skal huske vi er i en sportshal og derfor må vi ikke have ude-sko på! Det betyder i huske inddørs-sko eller sutsko.

Derudover Er Richardt og jeg inde i DGI-byen lidt klokken 18 og vi kunne rigtig godt tænke os noget hjælp med borde, plader, stole osv.   :)
Danmarksmester i dab.

Svenne

Btw mit nummer er 30137351.
Danmarksmester i dab.

Zephyr

Quote from: Svenne on 14 February, 2019, 10:26:02
Derudover Er Richardt og jeg inde i DGI-byen lidt klokken 18 og vi kunne rigtig godt tænke os noget hjælp med borde, plader, stole osv.   :)

Jeg kigger forbi - er en champ til at lede og fordele.

Randomiser

Manny er min Sugar Daddy!

Svenne

Danmarksmester i dab.

thomasb

Svends mobil er løbet tør for strøm. Så skriv til mig hvis I skal have fat i ham inden for de næste par timer. Nummeret er 51761954
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF