News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Restriktioner

Started by Svenne, 03 October, 2018, 19:48:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pjosef

Jeg forudser en himmel fyldt med skrøbelige krapyler, der bare TIGGER om at blive kanonkuglet til slagger! Om horder af hidsigt trampende tåbeligheder der hovedløst charger ind i den visse død i form af flyvende økser! Skingert skrigende cowboys der nådesløst bliver jagtet rundt af flyvende skydetelte!

Og hver gang vil jeg kaste hovedet tilbage og min latter vil gjalde ud over bordene!

MUAHAHAHAHAHA!

golddigger

Det ser ud som en sjov hær at spille imod  :D

andse

Naah det er ikke en skyde hær... DET HER ER EN SKYDEHÆR- som jeg formentlig tager med...
50 str. 4 ap 2 skud
40 str. 3 skud
2 flammekastere (range 24 str. 4/5)
2 bolt throwers
2  breath attacks
1 volley gun
...og så lader jeg sgu nok vulkanguden blive derhjemme, for livet bliver formentlig hårdt for de store drenge til Battle of Copenhagen...
Og OK Pjosefs liste er sgu nok noget mere skydende...

Hbmind

QuoteOgres får en rabat på 380 pts og en drage koster 460. Jeg har som Ogre spiller heller ikke mulighed for en for at købe en general med ordentlig disipline, hvilket er kritisk og jeg kommer nok også til at savne mine kanoner. Men hey, jeg får en gratis rock aurock. Det er da et bytte man lige skal over veje, men jeg syntes at det er godt det er sådan.

Sidste års GF blev vundet med en OK liste uden kanon og med en rock aurock. 99/100 mulige battle points. Nok ikke den værste ting at få gratis...
- Asbjørn

Klik [color=#0000BF]her[/color] for at se mit terræn

Gokstar

Quote from: Hbmind on 13 November, 2018, 23:57:44
QuoteOgres får en rabat på 380 pts og en drage koster 460. Jeg har som Ogre spiller heller ikke mulighed for en for at købe en general med ordentlig disipline, hvilket er kritisk og jeg kommer nok også til at savne mine kanoner. Men hey, jeg får en gratis rock aurock. Det er da et bytte man lige skal over veje, men jeg syntes at det er godt det er sådan.

Sidste års GF blev vundet med en OK liste uden kanon og med en rock aurock. 99/100 mulige battle points. Nok ikke den værste ting at få gratis...

Nej, det er da fedt at få med gratis, men det kommer på bekostning af kanoner hvilket gør lidt ondt i en monster meta. Så kan man selv bestemme hvad man vil ud i, uden at det er en alt for let beslutning. Jeg er en fan.

worsneek

Quote from: Hbmind on 13 November, 2018, 23:57:44

Great Khan, Heart-Ripper, Mammoth Cloak, Dusk Stone
> Shaman, Wizard Master; 4x Spells, Thaumaturgy
> Mammoth Hunter, Bluffer's Helm, Trolleater, Tusker
> 10x Tribesmen
> 3x3 Bruisers
> 3x2 Tuskers
> Sabertooth
> Rock Aurochs
> Thunder Cannon

Det kan godt være, at det ikke er så vigtigt, men der var vist en kanon med. Men det er svært at argumentere for at en liste virkede under nogle ret anderledes regler (for ogres i hvert fald).
Uanset hvad, så skal det hele nok blive fantastisk!

Hbmind

@worsneek sorry du har ret. Han spillede bare ikke med den sidenhen. Jeg baskede ham i vores første spil efter GF noget så grundigt og så så jeg aldrig den kanon igen. Havde glemt, at den var med i den oprindelige hær.
- Asbjørn

Klik [color=#0000BF]her[/color] for at se mit terræn

Svenne

Bare for god ordens skyld så spiller vi med de nye army boks - Hvis nogen skulle være i tvivl  :)
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

thomasb

Hvis det gratis monster dør, afgiver man så hele modellens point til modstanderen eller kun for rytteren og udstyret?
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

paaske

Også monsteret
Er helt sikker på det står i Svends tråd

Svenne

Yes, alt - Ligesom man normalt ville gøre :)
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

thomasb

Quote from: Svenne on 30 November, 2018, 08:37:28
Yes, alt - Ligesom man normalt ville gøre :)

Havde lige håbet jeg kunne bruge en daemon engine som super billig chaff  ;)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Svenne

Hehe. Vi spiller med den nye daemon bog når den udkommer - Hvilke den højst sandsynligt gøre i slut december :)
Danmarksmester i dab.

thomasb

Quote from: Svenne on 30 November, 2018, 16:47:52
Hehe. Vi spiller med den nye daemon bog når den udkommer - Hvilke den højst sandsynligt gøre i slut december :)

I bliver rykket rundt uanset  :-*
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mikkel Aagaard

Quote from: Svenne on 03 October, 2018, 19:48:41

Highborn Elves:
High Prince – Free dragon.
If your army includes a free dragon the army can't include Sea Guard Reapers and Sky Sloop 0-1

Hey Svend.

Er det intentionelt at HE ikke kan få den store drage med for 200 pts ekstra?

Ancient Dragon er jo nu blevet et seperat valg, og således ikke en mulig opgradering fra den almindelige drage.

Bare nysgerrig :)

Peace
Mikkel Aagaard

Svenne

Quote from: Mikkel Aagaard on 06 December, 2018, 09:58:41
Quote from: Svenne on 03 October, 2018, 19:48:41

Highborn Elves:
High Prince – Free dragon.
If your army includes a free dragon the army can't include Sea Guard Reapers and Sky Sloop 0-1

Hey Svend.

Er det intentionelt at HE ikke kan få den store drage med for 200 pts ekstra?

Ancient Dragon er jo nu blevet et seperat valg, og således ikke en mulig opgradering fra den almindelige drage.

Bare nysgerrig :)

Peace

Jep, det er meningen :)
Danmarksmester i dab.

Svenne

Daemon legions update.
Danmarksmester i dab.

Svenne

Daemon legions update.

Der bliver ikke ændret mere i restriktionerne nu. #Låst
Danmarksmester i dab.

random_hero

Quote from: Svenne on 15 January, 2019, 20:41:43
Daemon legions update.

god update!
Ammertime Podcast! Rasmus Koldby

kristoffer lotr

jeg slår lige et slag for strigoi bloodline, der ikke kan mountes på zombie dragen, men kan mountes på en shrieking horror, overvej det lige søde svend
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

Svenne

Quote from: Svenne on 15 January, 2019, 20:41:43

:-*
Danmarksmester i dab.

Honeym

Når monsteret tæller med i de normale begrænsninger betyder det så, at min core (f.eks. 25%) med et gratis pendul til 410, skal være min. 1228 point?

Hær: 4500 + 410 for gratis pendul = (4910/100)x25 = 1228 p

Eller er det for hæren uden det graits monter? Altså 1125 p.

paaske

Monsteret tæller ikke med på nogen måde undtagen i om du overskrider dit maks på characters eller om du overskrider dit maks på monstre (regnet ud fra 4500)
Svend må lige rette hvis det er forkert men jeg er meget sikker

Mikkel Aagaard

Quote from: paaske on 01 February, 2019, 13:43:35
Monsteret tæller ikke med på nogen måde undtagen i om du overskrider dit maks på characters eller om du overskrider dit maks på monstre (regnet ud fra 4500)
Svend må lige rette hvis det er forkert men jeg er meget sikker

Det er helt klart også sådan har forstået det Kaare
Mikkel Aagaard

Svenne

Jep, point procenterne regnes ud fra 4500 pts. :)
Danmarksmester i dab.