News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Bunkeren, hvem er vi?

Started by Friis, 11 October, 2018, 16:04:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Friis

Hey...

Bunkeren er en spillegruppe som egentlig blev dannet helt tilbage i slut 90erne hvor vi arrangerede mange turneringer i Warhammer fantasy- Blandt andet startede vi WTC -Warhammer team challenge og Bunker Alliance Cup.
I mange år har vi været en del 2MD i Lyngby men pladsmangel og lokale chikane fra kommunen gjorde at vi i Orktober 2018 rykkede til egne lokaler i Harløse ved Hillerød.
Vi har masser af plads i vores lokale og spiller fast hver onsdag.
Vi spiller primært Warhammer 40.000 og Age of Sigmar, men vi har også Blood Bowl liga kørende og i gruppen bliver der også spillet Shadespire/Nightvault, Necromunda, Middle-Earth og Titanicus.
Der er rig mulighed for at blive en del af klubben og sætte sit eget præg på hvad der skal spilles.
Vi stræber efter fælles hygge omkring vores hobby og er pt. lidt flere Hobbyister end spilleister  :)
Vi stræber også efter fællesspisning men det er lidt fra gang til gang hvordan det fungere pt.
I fremtiden vil vi arbejde på igen at arrangere turneringer.

Friis

Stemning  8)

Rotigus "sniger" sig ind på Smølferne

Kejserens søstre skralder ved lokal Netto

Mikkel`s Mechanicus on the hunt

Big flies can fly

So can the tank of ammo dumb of doom

Gazz

Ser  "SKIDE hyggeligt " ud - men er det kun for de inviede ? eller er der en hemmelig addr.  gemt et sted på en fjern Planet, hvis man skulle få lyst til at komme og hilse på en dag...

MVH GAzz

Friis

Det ser ud som det er, nemlig skide hyggeligt  8) alle med hobbyen på rette sted er selvfølgelig velkommen, du siger bare til en dag du vil kigge forbi, de første fix er gratis  :)

Gazz

Jeg tror at det jeg røvede at skrive - var at der mangler lidt kontakt info og adr. ?
Men jeg vil da også gerne kigge ind en dag !! ;)

Mvh Gazz

Friis

Folk skriver bare her eller pb hvis de vil komme forbi og kigge, så laver vi en aftale. Vi har allerede haft flere gæster :)

kSrSpoer

Kære spillere i Bunkeren.

Jeg har tilfældigvis hørt om jeres spilleklub og ønsker gerne være medlem.
Hvordan foregår det og hvilke dage plejer folk at spille?

Jeg er selv en AoS spiller.

Mvh. Kristoffer Spøer.

Friis

Det var hyggeligt lige at hilse på Kristoffer og fedt du blev forelsket i klubben så hurtigt ;D

Du skriver bare på i onsdags tråden at du gerne vil spille med, AoS er ikke så fastlagt lige pt. så der skal nok være nogen der vil spille, så snakker vi bare medlemsskab i klubben, velkommen til  :)

Jeppe D

Eldar/Harlequin vs. Spacewolves...kan en waveserpent lande på bygninger? (NEJ, men fordi den er Eldar kan den :-*)

"Make Jumppacks great again"

Blog: Bunkeren Dice & Entertainment: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=949.0

Mindnight

Jeg er interesseret i at være med i klubben, men jeg vil helst spille andre dage end onsdag. Spiller i kun om onsdagen eller er de andre dage også i spil (haha)

Jeg spiller 40k tyranider primært. Og en sjælden gang imellem spiller jeg lotr scenarier :D

Mvh
Frederick
Frederick

Friis

Hey Frederick

Du skal være så velkommen men vi spiller desværre kun om onsdagen, synes du skal prøve at kigge forbi, håber det kan lade sig gøre  :)

Hartfell

Hej alle sammen i bunkeren.

Jeg vil bare høre om det er helt i orden at kigge forbi og hvad tid i begynder på onsdag?

Jeppe D

Hej Hartfell

Du er meget velkommen til at kigge forbi! :)

De fleste kommer omkring kl 18.00

Du skal ind via havelågen til højre for bygningen
Blog: Bunkeren Dice & Entertainment: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=949.0

Nhvid

Fedt at I har fået nye lokaler! Tillykke med det.
Tænker at farmand og jeg vil prøve at kigge forbi i det nye år. Nu er det ikke så langt.

God jul osv.

/Niklas Hvid

Friis

Lidt fra gårsdagens Legions spil... det ser vanvittig fedt ud Søren, din nye Bunker er så godt lavet!!

Glemte at tage billeder af Rebels ???

Friis

Tak for i går gutter, sikke en klubaften på en simpel onsdag  :o

24 mand med buffet, klubsnak og ikke mindst så mange flotte borde med flotte hærer, det så vanvittigt ud 8)

Jeg fik lidt billeder af hyggen

Rum 1:

Rum 2:

Og her så et billede af de kære små psykose søstrers dessert  ;)

Næste fællesspisning er 3 April.

purgatory

hey..
spiller i andre dage end onsdag..?
og spiller i flames of war.
mvh
M.

Jeppe D

Hej - vi spiller kun onsdag eftersom vi betaler for lokalet de dage vi bruger det.
Flames of war har ikke været oppe og vende endnu, men jeg vil da ikke udelukke at der er nogen der spiller det, eller har spillet tidligere rettere sagt.

De kan evt lige selv stikke hovedet frem ;D

Nhvid

Hej gutter

Jeg lovede en kammerat at spørge, om der er nogen i klubben, som spiller Warmachines/Hordes?
Han spiller pt. selv i KBH, men vil gerne finde et sted tættere på, da han bor i Frederikssund.

Mvh
Niklas

myth

Hallo i Bunkeren

Her er lige et par spørgsmål:

Hvor i Lyngby ligger den skjulte Bunker? (tænker her på min egen transport til og fra)
Hvad koster et medlemskab?

Mvh. Myth

Tesla

Hej Myth,

Vi flyttede for lidt tid siden til lokaler i Hillerød. Jeg bemærkede godt, i går, at der er Lyngby angivet på forsiden. Det nye Powerfist design har fået den manglende opdatering tydeliggjort  :)

Vi spiller halvårs-sæsoner som sidst kostede ~kr. 600.

//Christoffer

Kos

Hej gutter,

Jeg kunne godt tænke at kigge forbi som gæst. Hvordan kan det lade sig gøre? og hvornår?

Jeg er selv ved at komme tilbage til 40k efter nogle års pause og søger efter en klub der spiller Casual og ikke kun powerlister og spam.

Er der en adresse ?

vh
Kos

Friis

Hey KoS

Du er meget velkommen til at kigge forbi en onsdag og vi spiller primært casual med et strejf af bis ind i mellem :)

Vi har en "hvem kommer på onsdag" tråd hvor man kan skrive man kommer og så på den måde finde en kamp....

Friis

lykke

Hej folkens.
Jeg var forbi igår, og se jeres lille hyggelige klub. Det ser altså godt ud.

Jeg tror det er tid til, at få støvet de grønne nidder af, og komme og være med - hvis jeg må :D
"I could aim, but with this cannon - I DON'T HAVE TO" - SC2 Thor

Friis

Fedt Kasper du er velkommen 8)