News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

List submission

Started by Svenne, 08 December, 2018, 12:36:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jazz_

Jacob Errebo og jeg er tilmeldt inder mit navn på tourney. Jacob spiller kampene lørdag og jeg søndag.

Så til Kaare paaske og alle der vunder 20-0 i første spil, I skal spille mod Jacob Errebo selv om der står Mirten Møller Jensen

Svenne

Nyt afbud = nye parings.

De kommer først fredag aften efter vi er færdig i DGI-byen.
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Zephyr

Quote from: Jazz_ on 13 February, 2019, 20:13:57
Jacob Errebo og jeg er tilmeldt inder mit navn på tourney. Jacob spiller kampene lørdag og jeg søndag.

Så til Kaare paaske og alle der vunder 20-0 i første spil, I skal spille mod Jacob Errebo selv om der står Mirten Møller Jensen

Kaare ved godt at vi har en playdate og for de andre 2 må det vel bare blive en dejlig overraskelse  ;)

Svenne

Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Ninu

Er der en årsag til at flere spiller med 4500 points lister?. er der noget jeg har misset i reglerne for 9th i år?.

edit: Ahh.. der er fordi at nogle har medtalt deres gratis model i deres lister og så går langt over :P
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Troels C

Er det muligt at få en paring før? Det ville da være hyggeligt for os alle sammen at kunne gå og forberede sig. Jeg har hygget mig begge gange. I andre der har grudge'et ved det jo, men os andre vil jo også gerne tage del i den glæde.

thomasb

Quote from: Troels C on 14 February, 2019, 21:27:20
Er det muligt at få en paring før? Det ville da være hyggeligt for os alle sammen at kunne gå og forberede sig. Jeg har hygget mig begge gange. I andre der har grudge'et ved det jo, men os andre vil jo også gerne tage del i den glæde.

Enig med Troels. Det er selvfølgelig 100% Svend der bestemmer hvornår ham vil lave dem, men jeg tror vi er mange, der synes det ville være super fedt, hvis de kommer så snart som muligt. Det kunne være fedt at kunne snakke match up på køreturen i morgen.  :)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Gokstar

Tror hurtigt at man kan rende ind i en del brok når pairings  bliver lavet om, så kunne forestille mig at det er derfor de ikke ryger ud en tredje gang, før de er helt sikre.

Ps: personligt elsker jeg også at snakke om pairings.... også selv om de bliver lavet om.

thomasb

Quote from: Gokstar on 15 February, 2019, 03:26:55
Tror hurtigt at man kan rende ind i en del brok når pairings  bliver lavet om, så kunne forestille mig at det er derfor de ikke ryger ud en tredje gang, før de er helt sikre.

Ps: personligt elsker jeg også at snakke om pairings.... også selv om de bliver lavet om.

Jeg håber virkelig ikke at der er nogen der brokker sig! Det ville være utrolig dårlig stil med den store mængde arbejde Svend lægger i det for at vi kan få en fed turnering.
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Svenne

De kommer først i aften når jeg kommer hjem fra DGI-byen  :)
Danmarksmester i dab.

Honeym

Quote from: thomasb on 12 February, 2019, 10:00:44
Quote from: zKoTTe on 12 February, 2019, 09:39:05
6 Dreadmills og 3 Vermin Daemons ud af 4 Vermin Swarm lister, dejligt at der er lidt diversitet!

Man kunne nemt have forventet 8 dreadmills ud af 4 lister  ;)

Hvis man ikke kører dobbelt doomwheel - særligt i det her meta - do you then even skaven ?

Azrael

Grudge = Så er den skid slået  ;D

Svenne

Thor har meldt fra så Mølbak spiller Thors rotte liste.
Danmarksmester i dab.

zKoTTe

Honeym fordi jeg prioriterer Disciples over hjul og altid gerne har villet prøve mine kanoner af :)
Morten Juel Søndergaard

Svenne

Danmarksmester i dab.

zKoTTe

Så Rasmus Jørgsen skal få tæv af Julie og hendes Skov Nisser!
Morten Juel Søndergaard

Svenne

Nyt afbud så pairings vil blive ændret. Jeg laver dem efter intro
Danmarksmester i dab.