News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Intro- Reviseret

Started by Sandercation, 18 January, 2019, 18:42:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sandercation

Halløj Powerfistere

Lidt om mig selv.

40 41 42 43 44 45år og lærer Karrierekonsulent Elektrikerlærling

De fleste i miljøet kender mig som Sander, eller ham fra Ø-Randers der laver Warzone Slagelse.

Jeg har spillet 40k sådan fast siden ca. 2012 eller deromkring. Kan faktisk ikke huske det.

I efteråret tog jeg en pause... Faktisk tænkte jeg at jeg ikke kom tilbage til turneringsscenen. Jeg elsker miljøet og langt de fleste i miljøet er nogle af de mest fantastiske mennesker jeg har mødt.

Derfor var det også lidt med vemod at jeg valgte at smide håndklædet i ringen som turneringsspiller. Jeg kunne simpelthen ikke følge med metaet. Plus at jeg følte mig ikke tilstrækkelig. Hvis man vil vinde turneringer skal man også spille lidt mere end en gang om måneden har jeg hørt.

For mig har en naturlig overgang til at være ikke spillene arrangør været let, selvom at planlægge SlagCon med forhåbentligt 4-500 deltagere plus det løse, ikke er let. På den måde kan jeg stadig ses med folket en gang om året.

MEN

Jeg kan simpelthen ikke holde mig fra plastikken, airbrushen og penslerne. Og selvom jeg synes om Kill Team og lige nu kan overskue at male 10-20 figurer til dette, trækker en 2000 pts. hær i mig.

Så mon ikke jeg kan ses igen på et tidspunkt til andre turneringer. Det er simpelthen så hyggeligt at være afsted.

MEN

Lige nu arbejder jeg med SlagCon. :-)

P.S. Jeg forsøger nu at genoplive bloggen her for at få lidt disciplin ind i min malerytmer.

Nillernisse

Fedt :)
Glæder mig til at se hvad du kommer igang med.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Landbooster

Fedt Sander.

jeg glæder mig virkelig til SlagCon.

Plastik er et drug der er svært at undvære. Glæder mig til at se hvad du får bygget g malet som det næste.