News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

In Black and Gold Reborn!

Started by Hare, 03 February, 2019, 10:04:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hare

Udover mine Space Wolves WIP har jeg en fin samling Black Legion, ca. 4-5000 point og lidt khorne dæmoner som blev brugt som allies i 7th.

Det er 10 år siden jeg startede den hær, og den er som sådan "færdig", men så kom Vigilus kampagnen og en helt ny Black Legion karakter så på igen :).

Som ofte er det bøgerne der har inspireret mig til at spille Black Legion. Er helt vild med fremstillingen af Abaddon i Horus Heresy bøgerne, og Aaron Dembski-Bowden's nye serie er også superfed. Derudover var det især den gamle metal daemon prince der på figursiden fik mig overbevist.

Men nok snak, der er en ny bad ass på banen, og han skal i gang på spillebordet (han har allerede været lidt i gang):

Hare

Fik egentlig malet basen sidste uge og startet på metal. I dag er der kommet lidt flere grundfarver på. Kun første lag dog. Havde lige glemt hvorfor jeg stoppede med at samle på flere figurer til den sorte legion, uendelig mange gold trims.

Nuvel, andet lag er altid nemmere, så lidt agrax, og så mangler kun detaljer og highlights.

zacret

Awesome! Glæder mig til at se den færdig! 8)

Troels S

Dejligt at se du holder liv i den sorte legion - og man fornemmer også de går en spændende tid i møde.

Han ser lækker ud - glæder mig til at se ham på bordet.

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Hare

Så er de fleste farver kommet på og overhældt med agrax wondermiddel. Derefter skal det sorte lige brushes op og der skal highlightes hist og pist, men det nærmer sig!

Nillernisse

Han bliver så fin :) han kommer til at passe fint sammen med the Warmaster.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Hare

Fuck! Manglede bare at highlight det sorte og tilføje lidt gore på den spiddede blood angel da jeg taber telefonen hen over figuren

Ah suk. Er ikke hjemme og har intet lim med...

Ryback

Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Hoppe

Er det en primaris lieutenenant der ligger op basen?  :)

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

Troels S

For helvede!

Det ligner den skal have en pin for at blive helt god igen.

Hare

Quote from: Troels S on 15 February, 2019, 21:02:28
For helvede!

Det ligner den skal have en pin for at blive helt god igen.

Nok en god ide, havde jeg slet ikke tænkt på.

Hoppe

Pinning!

Hvad bliver det næste, magneter!?

Hvis det ikke kan fikses med superlim og ren viljestyrke bør det smides ud...

Hoppe

Hare

Du har ret, han ryger i skraldespanden. Der skulle alligevel komme en ny lieutenant lige om lidt...

Hoppe

Forstår bare ikke hvorfor den nye lieutenant skal have sådan en stor lightning claw?

Hoppe

Hare

Nå jeg besluttede alligevel at beholde figuren. Forsøgte først med plastik lim, da mit sidste 1 mm bor var knækket, det gik ikke så måtte i byen efter et bor. Nu er Haarken stiftet til basen, han svajer stadig lidt, kommer nok til at skifte til 1,5 mm stift på et tidspunkt. Forsøgte mig med lidt highlights men min tremor driller sindsygt disse dage. Har ikke mere tålmodighed og vil gerne videre til næste projekt, så her er han:

Haarken Worldclaimer, Herald of the Apocalypse, Proclamator of Abaddon's Reign

/K

Troels S

Han er blevet super fin Kristoffer!

På trods af dit udsagn om gerne at ville videre til næste projekt, synes jeg du skal overveje om det ikke er tiden værd at give den døde Blood Angel en omgang Agrax. Han stjæler lidt meget fokus fra Haarken pt.

Hare

Ah jeg kan se lyset snyder lidt. Den BA er skam badet i Agrax og tonet en del mere ned irl end på billedet.