News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Let evaluering.

Started by Zephyr, 18 February, 2019, 14:28:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zephyr

Tak til Svend for endnu en velfungerende BOC - det er jo altid en fest.

• Man kunne godt mærke at der var flere borde i salen i år og dermed mere larm og "numsegnubben". Tænker dog at det stadigvæk var okay.

• fedt med lidt gakkede restriktioner - har ikke set så mange drager på bordene siden 7th.

• som jeg ser det kunne du sagten have været mere "nazi" og straffet folk med maling / fejl de i indsendte lister - men jeg forstår omvendt godt at du ikke gider det ekstra arbejde.

• 2D terrain og spillermåtter (tak til Aroscon for dem) er for nice. Det er super nice at spille på at dæmper lydniveauet markant.

• desvære gik endnu en grudge mod Jylland galt for mig men så må jeg jo bare prøve igen næste gang.

Azrael

Enig i alt Jakob skriver. Selvom jeg synes du var tilpas nazi med maling.

Jeg ved ikke helt hvad pointen med indsendte lister er, skulle man ikke bare droppe det? Som minimum skrive at folk på venteliste også skal indsende lister..

Jeg savnede klart tid til første spil. Måske skal man bare indregne i programmet at man altid kommer lidt senere i gang?
+ lidt træls at tidsplanen skred søndag..

Elsker specielle restriktioner. De ramte lidt skævt men det gør de altid og gør de 'almindelige' regler også, og nu så vi brets og dværge i top 3.

Mega fedt du gider Svend!! 10/10 would come again.

paaske

Ja tak for en rigtig god turnering og 5 gode spil!
Synes altid det er fedt at være afsted til BoC og det fungere super godt!
Bordene var for høje synes jeg men ellers er der ikke noget brok og fedt at du fandt på nogle sjove restriktioner som gav nogle anderledes hære!
Nu bliver min drage dog pakket langt væk...

Zephyr

Quote from: paaske on 18 February, 2019, 15:20:22
Bordene var for høje synes jeg men ellers er der ikke noget brok og fedt at du fandt på nogle sjove restriktioner som gav nogle anderledes hære!

For høje? I forhold til stolene? Jeg gik og var helt vild glad for højden på vores borde sammenlignet med AOS's børneborde.

Troels C

Dejlig turnering. En dag lærer nørder måske at gå på toilettet. Svend du er dejlig. Jeg har ikke ondt i ryggen - fordi bordene var dejligt høje.

Vedel

Super arrangement - Stor tak til Svend for fantastisk indsats.
One rat to rule them all:-)

Mini Munchkin

Alt var super! :) Dejligt at være tilbage :)

mvh Mads

manny

Super turnering. Og ja, så fedt du gider Svend. Jeg kan godt lide ideen med at indsende lister, da jeg så ikke sidder om morgenen og stresser over listen :)
Men enig med Toby, synes også at folk på venteliste skulle indsende lister.
Jeg bryder mig ikke om nazi-malestraf, ville helt fjerne det.
Megasejt med restriktioner. Jeg synes de var fine. De kunne have været bedre, men så skulle man bruge 100 år på disse, og der vil altid være huller.
De var simple og effektive synes jeg.

Ris:
Synes der var for lidt tid, og vi generelt kom lidt sent igang. Der er dog ikke meget at gøre, når folk jo kommer for sent / ikke dukker op.
Og, så synes jeg også man kunne lave pairings så snart kampene var færdigspillede, så folk kunne komme igang før.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

zKoTTe

Super arrangement. Kanonerne hyggede sig med en del juicy targets!

Det eneste som jeg kunne sætte en finger på var den manglende "Bedst malet hær" disciplin.
Morten Juel Søndergaard

pjosef

Fin fin weekend i DGI-byen!

Svend du gør det godt og har en dejlig rolig, venlig og fair tilgang som gør det hele rart og trygt. Håber du holder fast og laver flere fede turneringer! Og du siger bare til hvis du vil have sparring på din næste ide til restriktioner! ;)

Tak til mine modstandere og mit hold.

Ellers er jeg enig i mange af de andre pointer omkring tid i første spil, fede måtter og terræn og gode restriktioner (om ikke andet, så lidt anderledes hære). Mht. maling er jeg lidt ligeglad, men forstår motivationen bag.

PJ

Tubz

Super fed turnering Svend! ingen større klagepunkter herfra, bare en masse "mad props" for at få det stablet på benene og skabe en "chill" atmosphere i hallen.

Hvis det har interresse giver jeg gerne en hånd med malebedømmelse næste gang, hvis det er noget du vil bringe mere i fokus.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

Azrael

Quote from: Tubz on 19 February, 2019, 13:53:01
Super fed turnering Svend! ingen større klagepunkter herfra, bare en masse "mad props" for at få det stablet på benene og skabe en "chill" atmosphere i hallen.

Hvis det har interresse giver jeg gerne en hånd med malebedømmelse næste gang, hvis det er noget du vil bringe mere i fokus.

Jeg tænkte faktisk også på om man ikke bare kan udlicitere den del. Det er altid et fint ekstra element at have med..

Mikkel Aagaard

Super fedt arrangement! mega trist ikke at kunne være der dag 2 pga en syg datter :(

Min største ros skal nok gå til din håndtering af maling! - Enten har man malet sin hær til en acceptabel standard, og baset den korrekt, eller har man ikke. dette synes jeg virker rigtig fint for de 90% af hærene der alligevel ikke kommer for bedst malet. Det kunne dog være en fin plan at udvælge en 3-5 hære som får "bedst malet".

Endnu engang tak for et godt arrangement. <3

Peace
Mikkel Aagaard

andse

Dejligt arrangement. Fik testet min teori om, at man kan skyde sig ud af problemerne... det kan man så ikke! Jeg savner "bedst malet" konkurrencen, men er glad for, at der ikke er gradueret malingsbedømmelse. Dejligt med høje borde, det er første turnering i årevis, hvor jeg ikke har ondt i ryggen bagefter.