News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Omstrukturering af Powerfist

Started by VonPanne, 07 October, 2019, 22:18:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skilkoff

👍👍👍 For det store arbejde som du har lagt i det ind til videre 🙂🙂🙂

Krøldrup

Quote from: VonPanne on 15 October, 2019, 10:20:17
Quote from: Krøldrup on 14 October, 2019, 16:03:01
Det er dejligt at klub boards er aktive, men er der nogen måde man kan filtrere det så man f.eks. ser sin egen klubs board?

Skal det forstås sådan at du gerne vil skjule de andre klubboards du ikke bruger? Man kan ikke skjule boards i samme kategori, og jeg kan godt se at det fylder mere i landskabet end de gamle 6 Lokalt spillemiljø boards gjorde.

Jeg er også selv i tvivl om det er lidt for rodet og om det måske var bedre at lægge alle klubboards ind under et hovedboard, ligesom det er gjort med blog boards. Så ligger de stadig samlet, og de er lige så nemme at komme til som de var da de lå under Lokalt spillemiljø.

Tror det jeg efterspørger, og jeg ved ikke om det er muligt, er vel egenligt om det er muligt at lave en klik af funktion så man vælger hvad der vises inden for alle kategorier.
"We're all stories, in the end. Just make it a good one, eh?"
— The Doctor, Season 5, Episode 13

King_Cuttuk

Spg:

Jeg er ikke super aktiv i posting her inde men jeg læser med og opdatere i hvert fald min blot en gang om året med rapportage fra årets monte san savino show i italien.

Jeg kan se min blog er flyttet ned under arkiv. Må jeg så ikke poste min rapportage der længere?

Hare

Hvis det kun er den ene gang om året ville en post under generel debat måske være mere passende. Alternativt kan man nemt lave et opslag under "mindre blogs".

Bare et forslag, jeg er ikke MOD eller noget.

Troels S

Quote from: King_Cuttuk on 18 October, 2019, 14:51:21
Spg:

Jeg er ikke super aktiv i posting her inde men jeg læser med og opdatere i hvert fald min blot en gang om året med rapportage fra årets monte san savino show i italien.

Jeg kan se min blog er flyttet ned under arkiv. Må jeg så ikke poste min rapportage der længere?

Genopliver hellere end gerne din blog og flytter den op til de andre - skal bare lige være ved en computer.

Vi har bare ryddet op med lidt hård hånd ift hvornår der sidst har været aktivitet. Må så længe du stadig gerne vil beholde den, så bliver den.

Mvh
Troels
Mod
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

King_Cuttuk

Bare fornemt Troels, takker.

Med 1 barn og 1 på vej er jeg ikke super produktiv, men jeg vil gerne lægge ting der ind når noget er færdigt en gang om året :D

Troels S

Quote from: King_Cuttuk on 24 October, 2019, 08:18:22
Bare fornemt Troels, takker.

Med 1 barn og 1 på vej er jeg ikke super produktiv, men jeg vil gerne lægge ting der ind når noget er færdigt en gang om året :D

Forståeligt.

Din blog burde være på plads nu.

xaz283

En omstrukturering med færre kategorier osv. hjælper nok på det. Men jeg vil foreslå en eventuel opdatering af selve hjemmesiden/forummet, så det kunne få et moderne look. Det kunne eventuelt også (hjælpe på) at tiltrække nogle nye, ikke fordi det var pointen (kan jeg forstå på det). Sådan en opdatering kunne eventuelt også gøre det nemmere at håndtere billeder.

Men jeg ser heller ingen grund til ikke at forsøge at tiltrække flere medlemmer. Det kræver selvfølgelig en vis mængde energi og indsats. Man skal også huske at det langt fra er sikkert at Facebook bliver ved med at eksistere. Der var ingen der troede at Arto eller MySpace skulle dø ud, men det gjorde de. Og Facebook har meldt forholdsvist større ændringer i hvad hele deres fadæse går ud på, hvilket kan blive knald eller fald for dem.

Med andre ord, der er lige så mange muligheder her, som der er udfordringer.

Hare

Quote from: VonPanne on 15 October, 2019, 10:40:18
Efter selv at have tænkt lidt mere over det, tror jeg at jeg hælder til den løsning med et hovedboards til klubbernes egne boards, ligesom det er tilfældet for de store blogs. Men kom gerne med forslag hvis I får gode idéer.

Jeg har nu også flyttet maledebatten op under Generel debat, og flyttet alle de ubrugte child boards i arkivet. Så mangler jeg vist kun turneringsdebat og handel.

Jeg kunne egentlig godt lide at klub boards var mere synlige som du lavede det i første omgang. Men det kan selvfølgelig godt være jeg er den eneste...

Landbooster

Jeg er enig med Hare vedr klub boards

princelarming

Jeg har det omvendt - den nuværende opsætning er fin. Hvis der foldes mere ud under klubber, bliver det sværere at overskue
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Troels S

Hensigten er at minimere behovet for scrolling, når man skal danne sig et overblik, men det er klart at der vil være forskellige holdninger til hvad der fungere bedst. Vi tager en evaluering på det blandt mods og vil gerne opfordre til at I bliver ved med at skrive jeres feed-back på arbejdet her, da det primære mål jo er at gøre PF fedt for jer der bruger det. 

Pille

Jeg er en af dem, som desværre ikke bruger forummet ret meget mere. Jeg har en større blog på PF, som jeg ikke får opdateret så tit. Men jeg håber altid, at min blog kan lokke nogle lokale til, da det er det, jeg mangler for at komme i gang igen.

Så jeg er meget glad for denne omstrukturering, da bloggen er blevet mere synlig. Og det er i øvrigt generelt for alle blogge, da jeg synes, at bloggene er noget af det mest spændende ved PF.

Thejs

Quote from: Pille on 22 November, 2019, 10:43:39
Så jeg er meget glad for denne omstrukturering, da bloggen er blevet mere synlig. Og det er i øvrigt generelt for alle blogge, da jeg synes, at bloggene er noget af det mest spændende ved PF.

Jeg er helt enig, og lige præcis blogs er noget som facebook, instagram osv. ikke er velegnet til, da tingene forsvinder i ens feed.
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

Dizze

Filthor

Halløjsa

Undskyld, hvis jeg har misset det foroven, jeg har desværre ikke været så aktiv de sidste par år. Er butiksboardet blevet skrottet?

Jeg står nemlig i den situation at jeg har åbnet en lille webshop, som jeg gerne ville reklamere for herinde :)

rosenaa

MOD

Ikke skrottet som sådan - Blot sat i bero. Mest pga der ikke var så stor interesse og tid

Vi vender tilbage

vh.

/MOD
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby