News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Lister

Started by thomasb, 16 November, 2019, 11:06:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

thomasb

Så er der lister! Hvis man finder fejl må man endelig sige til, så vi kan få det rettet.

https://docs.google.com/document/d/17IWOZ11NX6ZebpX3kgho4kVC8LOhZ0TT0ubJl25Dl8o/edit?usp=sharing
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

thomasb

Lige en hurtig optælling over de forskellige hære:

BH: 0
DE: 1
DL: 0
DH: 3
EoS: 3
HE: 1
ID: 2
KoE: 1
OK: 4
O&G: 3
SA: 3
SE: 3
UD: 2
VC: 3
VS: 4
WDG: 6
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

thomasb

En hurtig optælling over magic paths

Master
Alchemy: 4
Cosmology: 4
Divination: 5
Druidism:
Evocation: 7
Occultism: 3
Pyromancy: 1
Shamanism: 3
Thaumaturgy: 6
Witchcraft:

Apprentice/adept
Alchemy: 4
Cosmology:
Divination: 1
Druidism: 5
Evocation:
Occultism: 5
Pyromancy: 3
Shamanism: 2
Thaumaturgy: 2
Witchcraft: 3
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

le hraller

Den skarpe læser vil også se et nyt meta indenfor SA-hære. 5 raptor riders. Det har de 3 dygtige SA-spillere (100 %) selvfølgelig spottet, og taget netop dem med. De må være OP!

Hilsen Mads "meta-læseren" A.

zKoTTe

Kun 1 Vermin Daemon til hele turneringen :o
Morten Juel Søndergaard

paaske

Troels mangler at skrive antal ghouls på... kæft en snydehær...

Mini Munchkin

Mads du mangler vist at vælge/skrive upgrade på den ene taurosaur giant blowpipes eller great bow :)

mvh Mads

El Rey

Kim Busk – Dwarven Holds hær har 3 units med vanguard ser det ud til, man kan kun købe det til en.

Svenne

Mangler Rasmus Buddes liste ikke?

Derudover mangler en rigtig god håndfuld jyder at angive general.
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

kristoffer lotr

Manny, Errebo og jeg antager du har nogle skjolde på dine chariot helte? Fx ham med duskforged.
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

thomasb

Quote from: Svenne on 16 November, 2019, 22:12:08
Mangler Rasmus Buddes liste ikke?

Derudover mangler en rigtig god håndfuld jyder at angive general.

Han har meldt afbud
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

manny

Quote from: kristoffer lotr on 16 November, 2019, 23:54:00
Manny, Errebo og jeg antager du har nogle skjolde på dine chariot helte? Fx ham med duskforged.
JA
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

thomasb

Quote from: manny on 17 November, 2019, 10:29:38
Quote from: kristoffer lotr on 16 November, 2019, 23:54:00
JA

Skal der skjold på både warlord og chief?
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Zephyr

Er det ikke lidt sent at begynde at ændre i ens lister?? Det er overhoved ikke dogme 2020....

thomasb

Quote from: Zephyr on 17 November, 2019, 13:45:00
Er det ikke lidt sent at begynde at ændre i ens lister?? Det er overhoved ikke dogme 2020....

Troede der var betalt for dem og det bare ikke stod på listen...
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Svenne

Der er et eller andet helt galt med Manny´s liste som ikke giver mening. Tror lige der skal kigges lidt på hans helte :)
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Azrael

Quote from: Svenne on 17 November, 2019, 17:17:22
Der er et eller andet helt galt med Manny´s liste som ikke giver mening. Tror lige der skal kigges lidt på hans helte :)

Minus 20 BP

worsneek

Tubz' bruisers har desværre et banner de ikke må tage :(

Tubz

Ah fuck - true dat.

Hmm.. minimum ændring kan se således ud:
Quote from: nuværende (ulovlig):
385 - Khan, BSB, Hoardmaster, Ogre Crossbow, Pennant of the Great Grass Sky, Aether Icon, Obsidian Rock
928 - 11 x Bruisers, FCG, Banner of Gyengget
185 - 3 x Bruisers
155 - 3 x Tribesmen

Quote from: ændret (lovlig):
385 - Khan, BSB, Hoardmaster, Ogre Crossbow, Banner of Gyengget, Aether Icon
903 - 11 x Bruisers, FCG,  Pennant of the Great Grass Sky
185 - 3 x Bruisers
185 - 3 x Bruisers
Total = 4998

Så ændringerne er:
BSB og Bruisers bytter banner, dette gør at bsb går over magic alowance og core går under minimum, så bsb mister obsidian rock, og tribesmen stang byttes til bruiser stang.

Kan dette godtages?
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

thomasb

Quote from: Tubz on 17 November, 2019, 23:21:57
Ah fuck - true dat.

Hmm.. minimum ændring kan se således ud:
Quote from: nuværende (ulovlig):
385 - Khan, BSB, Hoardmaster, Ogre Crossbow, Pennant of the Great Grass Sky, Aether Icon, Obsidian Rock
928 - 11 x Bruisers, FCG, Banner of Gyengget
185 - 3 x Bruisers
155 - 3 x Tribesmen

Quote from: ændret (lovlig):
385 - Khan, BSB, Hoardmaster, Ogre Crossbow, Banner of Gyengget, Aether Icon
903 - 11 x Bruisers, FCG,  Pennant of the Great Grass Sky
185 - 3 x Bruisers
185 - 3 x Bruisers
Total = 4998

Så ændringerne er:
BSB og Bruisers bytter banner, dette gør at bsb går over magic alowance og core går under minimum, så bsb mister obsidian rock, og tribesmen stang byttes til bruiser stang.

Kan dette godtages?

Det er fint. Jeg retter det.
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

random_hero

Henrik Pedersen mangler at vælge special rules på sine merc
Ammertime Podcast! Rasmus Koldby

Blichfeldt

Der er en fejl i min Aroscon liste.

Min Magister har også Second Awakening. Det er medregnet i hans pris, men det er ikke kommet med i PDF filen.

Det er min fejl. Sorry

Jazz_

Hej Alle,

Jeg er noget til en erkendelse af at den liste jeg har meldt ind kommer til at slår alt humør ud af kroppen af mig.

Arrangørerne skriver at de vil finde en passende straf hvis lister ikke bliver afleveret til tiden. Den straf må jeg nok sluge og håber at den ikke er alt får hård, som man siger.

Den nye liste følger det gamle koncept - som jeg stadig ikke helt ved om jeg skal græde eller grine over.

QuoteMorten Møller Jensen - Undying Dynasties
570 - Death Cult Hierarch, Hierophant, Master, Evocation, Sacred Hourglass, Talisman of the Void
500 - Death Cult Hierarch on Ark of Ages, Master, Cosmology, Scroll of Desiccation
495 - Pharaoh, General, Great Weapon, Great Aspen Bow, Destiny's Call, Godslayer (Great weapon), Obsidian Rock
320 - Tomb Harbinger, BSB, Shield, Scourge of Kings, Sun's Embrace, Legion Standard
567 - 6x Skeleton Chariot, Standard, Flaming Standard
140 - 5x Skeleton Scout
520 - 50x Skeletons, M, S, C, Spears, Banner of Relentless Company
170 - 20x Skeletons, M
200 - Charnel Catapult
200 - Charnel Catapult
740 - 8 Shabti Archers, M, S, Rending Standard
200 - 3 Shabti Archers
200 - 3 Shabti Archers
175 - Sand Scorpion
Total 4997

Jeg håber på lidt forståelse fra Arrangørernes og mine modstanderes side. Jeg har ikke forsøgt at optimere min liste. Dette er et forsøg på at gøre en flad liste lidt sjovere at spille en hel weekend.

Møller

thomasb

Hej Morten.

Jeg synes det er ærgerligt at du vil skifte liste, men hvis det er afgørende for din deltagelse, kan jeg godt godkende det. Vi vil jo også gerne have folk har en god weekend og dejligt at du er ærlig og reel omkring det hele.
Jacob og jeg har besluttet at straffen bliver -20 BP. Så kan du spille med listen, men ikke spille med om de øverste placeringer. Vi vil meget gerne undgå at der kommer en tendens hvor folk skifter lister efter listerne er blevet offentliggjort.

Glæder mig til at se dig og alle jer andre i weekenden. Det bliver skide godt!  :)

Mvh Thomas
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

AndersN

Jeg kan godt leve med det, Morten.
Men en undead immune to psychology multisnipe gunline er nu ikke det mest 'sjove' koncept. Om end måske effektivt.

Vil sige at VC udgaven af samme mod i øvrigt flinke Phillip Bauer til Nifcon var det mest indvoldsvridende uinteressante og drøje spil jeg næsten kan forestille mig.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.